تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 15:12
کد خبر : 49485

برگزاری مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب

برگزاری مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا؛ ‌همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای اهمیت عفاف و حجاب در تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده‌ها، جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب با عنوان «درّ زرین» ‌برگزار می‌شود. جشنواره فرهنگی عفاف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا؛ ‌همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  و در راستای اهمیت عفاف و حجاب در تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده‌ها، جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب با عنوان «درّ زرین» ‌برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب «درّ زرین» در سه بخش مسابقه کتاب‌خوانی عفاف و حجاب، مسابقه برترین فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب و انتخاب برترین کتاب در حوزه عفاف و حجاب صورت می‌گیرد.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پایان دی‌ماه سال جاری اعلام شده است و اختتامیه جشنواره در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش تولید محتوای این مسابقه می‌توانند بر روی این لینک کلیک کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد