تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 - 10:18
کد خبر : 49326

دشمن به دنبال استحاله انقلاب است

دشمن به دنبال استحاله انقلاب است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) افزود: وقتی یک جامعه از انقلاب فاصله بگیرد رفاه طلب و عیاش و پایگاه سلطه استکبار، کفر و دشمن می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) افزود: وقتی یک جامعه از انقلاب فاصله بگیرد رفاه طلب و عیاش و پایگاه سلطه استکبار، کفر و دشمن می شود و انقلاب تمام خواهد شد.
وی ادامه داد: وقتی جامعه استحاله شود رابطه مردم با نظام هم از بین می‌رود و سرکوب این چنین نظامی برای دشمن ساده تر خواهد بود. همچنین جامعه‌ای که بی دین شود سلطه پذیر می شود و سلطه دشمن را بر اقتصاد و سیاست خود، راحت تر می پذیرد.
امام جمعه مشهد افزود: دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال استحاله انقلاب است؛ اگر پرده حجاب کنار برود و بی حجابی رایج شود جامعه دینی بی دین می شود و نسل جوان به دنبال عیاشی و شهوت می رود.
وی گفت: در بعضی همایش ها و فضای مجازی هم تحت عنوان مدارا با جوانان نمادهایی از بی حجابی و عکس هایی از امام موسی صدر با زنان بی حجاب را نشر می دهند در حالی که او به مقتضای موقعیت سیاسی و اجتماعی که در لبنان داشت، در نشست‌هایی شرکت می کرد که زنان بی حجاب هم حضور داشتند.
آیت الله علم الهدی گفت: اکنون در ترکیه هم دیسکوهایی برای زنان چادری ایجاد کرده اند تا زنان با حجاب در آن مکان ها به رقص مشغول ‌شوند و این نیز توطئه دشمن است و می خواهد زنان چادری را کانون بی عفتی، مفاسد و فحشا معرفی کند.
وی با بیان اینکه دشمن از راه نفوذ و استحاله توطئه و اهداف خود را پیگیری می کند، اظهار داشت: خطر نفوذ محدود به دستگاههای مدیریتی نیست و در همه جا وجود دارد و ممکن است در جریانها و تشکلهای ارزشی، انقلابی و حزب اللهی هم رخ دهد.
وی افزود: دشمن ممکن است در جریان دینی هم نفوذ کند و آنها را تحریک کند تا به اسم دفاع از یک فقیر و بیچاره در مقابل یک جریان ارزشی انقلاب بایستند. گاهی بعضی از حرکت ها از نیروهای دینی مشاهده می شود که کارهای غیراولویت دار به عنوان هدف اصلی تعیین می شود و همه توان خود را برای آن می گذارند.
آیت الله علم الهدی گفت: خانواده سالمی که برای خود و بچه اش غذا ندارد و در کنار آنها معتادان و کارتن خوابها هم هستند؛ البته باید به فکر معتادان و کارتن خوابها هم باشیم اما باید در کارهای خود اولویت بندی کنیم. گاهی دشمن نفوذ می کند و ما را از اولویتها منحرف می کند.
وی با اشاره به راهپیمایی روز نهم دی گفت: باطل السحر همه توطئه ها بصیرت مردم است و این راهپیمایی یک انتقام و رقابت سیاسی با یک جریان نیست بلکه نمایش بیداری و بصیرت مردم است.
وی گفت: انقلاب امروز نیازمند روحیه انقلابی و رزمنده برای مقابله با دشمن است، انقلابی بودن و مبارزه با دشمن اولویت اصلی ما در همه مسائل است.
۷۵۰۷/۵۱۳۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد