تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 10:54
کد خبر : 49113

نسبت ازدواج به طلاق در مراغه ۳.۵ به یک است

نسبت ازدواج به طلاق در مراغه ۳.۵ به یک است

علیرضا شمس دانش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش ۵.۵ درصدی ازدواج و افزایش ۱۴ درصدی طلاق در این شهرستان در ۹ ماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۶۴۰ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده که در

علیرضا شمس دانش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به کاهش ۵.۵ درصدی ازدواج و افزایش ۱۴ درصدی طلاق در این شهرستان در ۹ ماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: در این مدت یک هزار و ۶۴۰ مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۹۹ مورد کاهش نشان می دهد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت، ۵۸۹ مورد طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۶ مورد معادل ۱۴ درصد افزایش داشته است.
شمس دانش اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، هم اکنون میانگین سن ازدواج های انجام شده در این شهرستان در مردان ۲۹.۱ سال و در زنان ۲۳.۶ سال و میانگین سن طلاق های ثبت شده نیز در مردان ۳۷ سال و در زنان ۳۲ سال است.
وی با اشاره به کاهش ولادت و وفات در این شهرستان گفت: همچنین در این مدت، تعداد فوتی های ثبت شده با ۲ مورد کاهش معادل یک درصد به یک هزار و ۶۳ مورد رسیده است.
وی ادامه داد: بیشترین علت ثبت وفات در این شهرستان در یک سال اخیر به ترتیب بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های دستگاه تنفسی، سرطان و تومور، حوادث غیرعمدی و بیماری های گوارشی بوده است.
وی افزود: ولادت های ثبت شده در این مدت نیز با ۱۹۲ مورد معادل ۵.۸ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، سه هزار و ۲۵۹ مورد ثبت شده است.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اداره ثبت احوال مراغه در فروردین ۱۳۰۷ شمسی تاسیس و در چهاردهم فروردین همان سال اولین سند سجلی برای حاج میرزا عیسی خان فتوحی رئیس وقت اداره معارف مراغه صادر شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۷۴۸۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد