تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 7:49
کد خبر : 48992

ورزشکاران ایران به برکت انقلاب، جهانی شدند/کسب افتخارات جهانی بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی

ورزشکاران ایران به برکت انقلاب، جهانی شدند/کسب افتخارات جهانی بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داود آذرنوش در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: امسال حماسه ۹ دی را با ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی جشن می گیریم. وی با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داود آذرنوش در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: امسال حماسه ۹ دی را با ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی جشن می گیریم.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ۹دهه بصیرت و دی افزود: تجمع ۳۰۰۰ نفری رزمی‌کاران در استادیوم رسالت، برگزاری یادواره‌های شهدا در برخی استان‌ها و گلریزان جامعه مازندران برای مردم مظلوم یمن از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: دشمن در ۹ دی توطئه کرد و در داخل افرادی فریب خوردند اما مردم مثل همیشه به صحنه آمدند و مشت محکمی به دشمن زدند و از نظام شان دفاع کردند 

وی بیان کرد: با توجه به تهدیدات دشمن ما همچنان مقاوم ومصمم می‌خواهیم در همه عرصه‌ها بدرخشیم و همه قشرها به خصوص جامعه ورزش حضور پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و برنامه‌های متعددی در دهه و روز بصیرت داریم.

آذرنوش با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید توفیقات قبل و بعد از انقلاب را به نمایش بگذاریم، خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب تربیت بدنی یک معاونت بوده در وزارت آموزش و پرورش اما بعد از پیروزی انقلاب به صورت یک وزارتخانه مستقل، کارها را انجام می‌دهد. 

وی با اشاره به حضور موثر ورزشکاران دختر پس از انقلاب در رشته وعرصه‌های مختلف ورزشی گفت: در این حوزه قبل از انقلاب ما هیچ قهرمانی در سطح بین‌المللی نداشتیم، در حالیکه بعد از انقلاب قهرمانی‌های بسیار آسیایی و جهانی داشته‌ایم. 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ادامه داد: قبل از انقلاب ما در هفت رشته ورزشی فعالیت داشتیم که در حال حاضر به ۱۴۳ رشته رسیده‌ایم و شاهد افزایش چشمگیری در این حوزه بوده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع زیرساخت‌ها، ادامه داد: زیر ساخت‌ها قابل قیاس با قبل نیست، ما یک رشد ۸۰ برابری سرانه اماکن ورزشی را داشته‌ایم که بعد از انقلاب ۴هزار و ۱۹۰ سالن فقط توسط سپاه ایجاد شده و۲۹۰هزار مترمربع فضا را آستان قدس رضوی برای ورزش اختصاص داده است.

آذرنوش افزود: یک میلیون مترمربع توسط دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و افزایش سطح سالن‌های ورزشی ما در سالن‌های دو میدانی ۶ برابر شده و در سوارکاری پنج برابر و اسکی و قایقرانی نیز سه برابر شده است.

وی تعداد فدراسیون‌های ورزشی را در قبل از انقلاب  فدراسیون عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب تعداد این فدراسیون‌ها به ۵۷ افزایش یافته و در رشته‌ها از ۳۰ رشته به ۷۰ رشته ورزشی تغییر یافته است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خاطرنشان کرد: در زیرساخت‌ها و کسب سکوهای قهرمانی و کرسی‌های بین‌المللی موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم و از همه مهمتر کسب این افتخارات با حجاب اسلامی بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد