تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 5:58
کد خبر : 48898

پنتاگون وزارتخانه های دفاع و داخله افغانستان را جریمه کرد!

پنتاگون وزارتخانه های دفاع و داخله افغانستان را جریمه کرد!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد که وزارتخانه های دفاع و داخله/ کشور افغانستان به علت فساد اداری و ضعف مدیریتی، بیش از ۶۷۰ میلیون افغانی جریمه شده‌ اند. پنتاگون در این گزارش که برای

پنتاگون وزارتخانه های دفاع و داخله افغانستان را جریمه کرد!به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد که وزارتخانه های دفاع و داخله/ کشور افغانستان به علت فساد اداری و ضعف مدیریتی، بیش از ۶۷۰ میلیون افغانی جریمه شده‌ اند.

پنتاگون در این گزارش که برای کنگره آمریکا فرستاده آورده است که این جریمه ها به دلیل سوء استفاده از هواپیماهای ارتش و همچنین سوء استفاده از نیروهای ویژه وضع شده‌ اند.

وزارت دفاع ملی افغانستان در این باره اظهار نظری نکرده است اما وزارت داخله/ کشور افغانستان این ادعای وزارت دفاع آمریکا را نمی پذیرد.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت داخله/ کشور افغانستان تاکید کرده است که مبارزه با فساد از اولویت‌های کاری این وزارتخانه بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد