تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 6:02
کد خبر : 4887

چرا دولت اشاره ای به خدمات سپاه و بسیج نمی کند/ دولتمردان بجای برخورد با خبرنگاران جواب قانع کننده ای به مردم بدهند

چرا دولت اشاره ای به خدمات سپاه و بسیج نمی کند/ دولتمردان بجای برخورد با خبرنگاران جواب قانع کننده ای به مردم بدهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیګی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ګفت: آمریکا همانند شیطان هیچګاه به وعده های خود عمل نمی کند که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیګی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ګفت: آمریکا همانند شیطان هیچګاه به وعده های خود عمل نمی کند که نمونه آن عدم پایبندی به تعهدات خود در قبال رفع تحریم ها بعد از برجام است.

 

وی با اشاره به ارسال چند هواپیما به کشور اظهار کرد: وزیر راه در جواب خبرنگاری که آنها را مرجوعی کشور کلمبیا دانسته بود بجای جواب منطقی میکروفن وی را پرتاب می کند، در حالی که باید بجای این حرکات و ناراحتی ها پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهد.

 

وی امید به آمریکا و دولتش را خلاف عقل دانست و تصریح کرد: مبارزه با تروریست، القاعده، داعش،طالبان و.. از وعده های دولت آمریکا بود اما عملا با ریختن بمب بر سر مردم بی گناه افغانستان، عراق و سوریه برعکس تعهدات خود عمل کرد زیرا عمل و رفتارشان بر پایه دروغ بنا شده است.

 

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: آنها به اسم داعش به لشکر سوریه و افغانستان و به اسم القاعده و والنصره به عراق حمله می کنند زیرا از ناامنی در خاورمیانه منفعت می برند.

 

 وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه قدم خیری برای ایران برنخواهد داشت،افزود: بنابر آیات قرآن هرکس خداوند به خداوند تکیه کند خداوند نیز به وی نصرت و پیروزی در مقابل دشمنان را اعطا میکند.

 

حجت الاسلام قنبربیگی در ادامه به بحث گرد و غبار و ریزگرد در کشور بخصوص خوزستان اشاره کرد و یادآورشد: یکی ازاعضای دولت به کارهای خوبی در مهار این معضل اشاره کرد، در حالی که مردم شاهد حضور بسیج و سپاه در جنگل کاری ۱۰۰ هزار هکتار از زمین های خوزستان هستند.

 

وی افزود: اقایان پاسخ دهند به جز کارهای سپاه و بسیج در این زمینه آنها چه کرده اند و اصولا چرا اسمی از این عزیزان برده نمی شود.

 

قنبر بیگی با بیان اینکه بسیج در همه جا همراه و همکار مردم بوده است، تصریح کرد: ریشه کن کردن فلج اطفال، جنگل کاری، حمایت از مرزها و ترس اسرائیل از ایران بواسطه حضور بسیج انجام گرفته اما دلیل اینکه دولت از خدمات انها نامی نمی برد جای سوال دارد.

 

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به بازار شایعات، غیبت ها و تهمت ها در استان اشاره کرد و افزود: در آن دنیا خداوند خود به تک تک این حرف ها و شایعات رسیدگی و در این دنیا نیز قانون، دادگاه و قاضی به این شایعات و تهمت ها پیگیری می کند.

 

امام جمعه دره شهر در همچنین ضمن تبریک میلاد مولای متقیان(ع) و امام جواد (ع) خاطرنشان کرد: اگر کسی کنار قبر برادر مومنش رو به قبله بایستد و هفت مرتبه سوره قدر را بخواند علاوه براینکه خود شخص از سختیهای قیامت در امان خواهد ماند بلکه برای خود میت و قبرستان نیزبا ارزش و عظمت خواهد بود.

پایان پیام/صا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد