تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 10:56
کد خبر : 48842

همایش معتمدان باشت برگزار شد

همایش معتمدان باشت برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد مرادپور، معاون پرورشی آموزش و پرورش باشت امروز،‌ هشتم دی‌ماه در همایش معتمدان این شهرستان، اظهار کرد: آسیب‌های نوظهور در جامعه ما مانند فضای مجازی نیازمند اقدام جدی بوده و می‌طلبد در برگزاری این

همایش معتمدان باشت برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد مرادپور، معاون پرورشی آموزش و پرورش باشت امروز،‌ هشتم دی‌ماه در همایش معتمدان این شهرستان، اظهار کرد: آسیب‌های نوظهور در جامعه ما مانند فضای مجازی نیازمند اقدام جدی بوده و می‌طلبد در برگزاری این همایش‌ها راهکارهای مناسب نیز برای مقابله با این آسیب‌ها ارائه و عملی شود.
وی افزود: آمار زیاد طلاق و خودکشی در شهرستان باشت و گچساران نشان دهنده خلأهای عاطفی در خانواده‌ها است طبق بررسی‌ها هر خانواده تنها ۱۷ دقیقه از شبانه روز را در کنار هم هستند این در حالی است که نزدیک به ۶ ساعت را در فضای مجازی مشغول هستند.
همچنین،‌ نادر گرامی، رئیس شورای اسلامی شهر باشت نیز گفت: یکی از دغدغه‌های شورا شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بوده و در این زمینه پیشقدم شده است.
وی اضافه کرد: شبکه‌های مجازی، قتل، سرقت، طلاق و خودکشی از مواردی بوده که باید در مورد آن‌ها برنامه‌ریزی شود، ضمن اینکه آمار بالای خودکشی ناشی از بی‌عدالتی و تبعیض‌ها در شهرستان است.
بنابراین گزارش،‌ همچنین،‌ حجت‌الاسلام هاشمی بیان، فعال فرهنگی شهرستان باشت نیز عنوان کرد: اسلام دین اطمینان است و اگر انسان از دایره اطمینان خارج شود هم جسم و هم روح او مورد تهدید قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: عدم ترغیب جوانان به حضور در مساجد یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی است، ضمن اینکه اگر می‌خواهیم در جامعه فساد، طلاق ، خودکشی و … ریشه‌کن شود باید به مسجد پناه بیاوریم و فرزندان خود را نیز به این سمت هدایت کنیم.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد