تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 6:23
کد خبر : 48795

مجمع مشورتی بانوان برای بر طرف کردن آسیب‌های اجتماعی شهرستان تلاش کنند

مجمع مشورتی بانوان برای بر طرف کردن آسیب‌های اجتماعی شهرستان تلاش کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه هم اندیشی مجمع مشورتی بانوان و مشاوران و رابطین ادارات با اشاره به اینکه دستاورد‌های حماسه نه دی به صورت نمایشگاهی در ادارات اطلاع رسانی شود گفت:

مجمع مشورتی بانوان برای بر طرف کردن آسیب‌های اجتماعی شهرستان تلاش کنندبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه هم اندیشی مجمع مشورتی بانوان و مشاوران و رابطین ادارات با اشاره به اینکه دستاورد‌های حماسه نه دی به صورت نمایشگاهی در ادارات اطلاع رسانی شود گفت: به مناسبت حماسه ۹ دی در ادارات و مدارس جلسات بصیرت افزایی با همکاری بسیج جامعه زنان و رابطین ادارات برگزار و گزارش فعالیت‌های انجام شده در اسرع وقت به فرمانداری ارسال شود.
وی افزود: علل افزایش طلاق و راهکار‌های کاهش آن با همکاری اداره بهزیستی، کمیته امداد، دادگستری و سایر نهاد‌های مربوطه بررسی شود.

فرماندار تربت جام تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌هایی با رویکرد خودشناسی و آگاهی از ویژگی‌های مثبت و منفی خود، شناخت و تامل بیشتر نسبت به ویژگی‌های خود و همسر خویش، افزایش آگاهی‌های زوجین متقاضی طلاق، به صلح و سازش بین آن‌ها کمک فراوانی خواهد کرد.

حمیدی اظهارداشت: جلساتی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران طرح کاهش طلاق و مانایی خانواده برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان برگزار و در این راستا طرح و برنامه ارائه شود.

فریبا دلشادی رئیس مجمع مشورتی زنان  تربت جام نیز در این جلسه با ارائه آمار ومیانگین ثبت ازدواج و طلاق در تربت جام گفت: بررسی کارشناسی، پژوهش‌های میدانی در این حوزه و برنامه ریزی همه دستگاه‌ها لازم و ضروری است و باید از موازی کاری بپرهیزیم.

وی افزود: مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج با بحث انتخاب همسر، بعد از ازدواج با بحث مدیریت حل تعارض، عشق و صمیمیت و فرزند پروری در راستای کاهش طلاق از راهکار‌های موثر در این موارد است.

رئیس مجمع مشورتی زنان  تربت جام تصریح کرد: اصلاح الگو و فرهنگ عمومی جامعه از طریق آموزش، تبلیغات واطلاع رسانی، آگاهی بخشی به خانواده ها، حمایت اقتصادی از خانواده از دیگر راهکار‌ها در کاهش آسیب‌ها است.

انتهای پیام //ز. ج
برگزاری جلسه مجمع مشورتی بانوان در تربت جام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد