تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 - 6:46
کد خبر : 48519

قصاص و طلاق محور سریال اپیزودیک «آقای رنجبر»

قصاص و طلاق محور سریال اپیزودیک «آقای رنجبر»

حسین قناعت، کارگردان سریال «محکومین ۲» در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: هم اکنون قسمت ۱۶ سریال اپیزودیک «محکومین» با نام «آقای رنجبر» در حال تصویربرداری است. این مجموعه در ۴۰ قسمت ساخته می‌شود، اما هر قسمت روایت‌گر داستانی مستقل است. در این کار بازیگران هر قسمت تغییر می‌کنند، برای همین بیش از ۵۰۰ هنرمند در

حسین قناعت، کارگردان سریال «محکومین ۲» در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: هم اکنون قسمت ۱۶ سریال اپیزودیک «محکومین» با نام «آقای رنجبر» در حال تصویربرداری است. این مجموعه در ۴۰ قسمت ساخته می‌شود، اما هر قسمت روایت‌گر داستانی مستقل است. در این کار بازیگران هر قسمت تغییر می‌کنند، برای همین بیش از ۵۰۰ هنرمند در این کار نمایشی بازی خواهند داشت.
وی افزود: فصل نخست سریال «محکومین ۱» با محوریت قصاص جلوی دوربین رفت. در فصل دوم نیز در بیست قسمت باز هم به موضوع قصاص خواهیم پرداخت و در ۲۰ قسمت بعدی به بحث طلاق توجه می‌شود. دلیل انتخاب موضوع طلاق هم به حساسیت این موضوع در جامعه امروز مربوط می‌شود.
قناعت ادامه داد: از هر سه ازدواج در ایران یک ازدواج منجر به طلاق می‌شود، برای همین نیاز بود تا این موضوع به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد. با این توضیح با الگو قرار دادن سبک زندگی ایرانی – اسلامی در پی ترویج آن هستیم، در ضمن تمام قسمت‌های این سریال در تهران جلوی دوربین رفته است.
وی در پایان اعلام کرد: سیما تیرانداز، بیژن بنفشه‌خواه، حسین محب اهری، رضا استادی، نگار عابدی و … از جمله بازیگران این سریال هستند. این کار برای پخش در شبکه یک آماده می‌شود و کارگردانی آن را به صورت مشترک با سید جمال سیدحاتمی انجام داده‌ام. در ضمن بهروز مفید تهیه این مجموعه را بر عهده دارد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد