تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 11:15
کد خبر : 48365

شعارهایی مانند فرزند کمتر زندگی بهتر، افکار وارداتی هستند/ طلاق نتیجه رفتن به سمت فرهنگ بیگانه

شعارهایی مانند فرزند کمتر زندگی بهتر، افکار وارداتی هستند/ طلاق نتیجه رفتن به سمت فرهنگ بیگانه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیر کل و کارکنانن ثبت احوال خراسان جنوبی، اظهار کرد: ثبت احوال، هویت اشخاص و مسئله بسیار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیر کل و کارکنانن ثبت احوال خراسان جنوبی، اظهار کرد: ثبت احوال، هویت اشخاص و مسئله بسیار مهمی است.

 

وی با اشاره به این‌که ثبت احوال از صد سال پیش و با تجهیزات ابتدایی آغاز شده و تا کنون از نظر تکنیک و تجربه تغییراتی داشته و در جهت ایجاد اطمینان از دستبرد و سوء استفاده اشخاص پیشرفت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ثبت احوال سرعت گرفته و در تجربه‌های آینده اگر روزنه‌ای برای دستبرد وجود داشته باشد، جلوگیری خواهد شد.

 

آیت الله عبادی به مردم مرزنشین که در روستاها زندگی می‌کنند و رفت و آمد برای آن‌ها سخت و هزینه‌بر است، اشاره و تصریح کرد: حضور ماموران شما در محل زندگی  و ثبت‌نام از آن‌ها کار بسیار پسندیده‌ای است.

 

وی میزان طلاق، ازدواج و فرزندآوری را به فرهنگ خانواده‌ها ربط داد و افزود: این موضوعات باید با جنبه‌های ایمانی افراد تنظیم شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنهایی که ایمان دارند و ازدواج را یک تکلیف در فرهنگ دینی می‌بینند بعد از ازدواج هم به عنوان یک تکلیف دینی همدیگر را تحمل می‌کنند.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: در گذشته فرهنگ غربی نفوذ نداشت، مردم آسیب ندیده بودند و طلاق یک چیز استثنایی بود.

 

وی با اشاره به این‌که طلاق به عنوان یک راه استثنایی و حلال است که مورد کراهت واقع شده است، افزود: مردم هرچه به سمت فرهنگ بیگانه رفتند طلاق افزایش یافت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که طلاق با میزان ایمان افراد مرتبط است، گفت: فرزند آوری نیز همین ‌طور است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به این‌که کسی که ایمان دارد، می‌داند روزی دهنده خدا است، تصریح کرد: افرادی آنقدر ثروت جمع کرده‌اند که برای ۷ نسل آن‌ها کافی است اما می‌ترسند که فرزند داشته باشند و آنها ایمان ندارند.

 

وی با اشاره به این‌که اگر ایمان ضعیف باشد با ثروت نمی‌شود جای ایمان را پر کرد، افزود: شعارهایی مانند فرزند کمتر زندگی بهتر، افکار وارداتی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرزند اگر  خوب باشد هر چه قدر هم که باشد کم است اما فرزند بد یک دانه‌اش هم زیاد است.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: معمولا این طور است فرزندانی که در رفاه بزرگ می‌شوند لوس‌ و بی مسئولیت هستند اما فرزندانی که در سختی و مشکلات بزرگ شده‌اند افرادی پرتلاش و موفق هستند.

 

وی افزود: ایمان، ثروت و تربیت هر کدام در جای خودش لازم است و هیچ کدام جای دیگری را نمی‌گیرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد