تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 13:10
کد خبر : 48275

مسئولان باید الگوی رفتار اسلامی و نماد مردم استان باشند

مسئولان باید الگوی رفتار اسلامی و نماد مردم استان باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار محسن اکبری روز شنبه با دعوت از اصحاب رسانه در نشست خبری اظهار داشت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مجلس عصاره فضایل ملت است و در راس امور قرار دارد.وی ادامه داد: اتفاق اخیر در گمرک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سرهنگ پاسدار محسن اکبری روز شنبه با دعوت از اصحاب رسانه در نشست خبری اظهار داشت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مجلس عصاره فضایل ملت است و در راس امور قرار دارد.
وی ادامه داد: اتفاق اخیر در گمرک ایران نشان می دهد که یک نوع مطالبه و هماهنگی که باید توسط نماینده مجلس انجام می شده ضعیف بوده چرا که باید این هماهنگی درسطح بالاتر انجام می گرفت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: ادبیات و رفتاری که از سوی این نماینده ظهور کرده از دیدگاه امر به معروف و نهی از منکر نه زیبنده یک نماینده و نه نماد مردم این استان بود.
اکبری اضافه کرد: مردم سیستان و بلوچستان مزین به ویژگی های بارز و ارزشمندی نظیر ایمان قوی، اخلاق بسیار خوب اسلامی، مهربانی، صبوری، ولایت مداری و مرزبانی هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم این نماینده محترم مجلس از درگاه خداوند و مردم استان و ملت ایران طلب بخشش کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان اقوام و مذاهب گوناگون در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند بطوری که این استان را به نماد وحدت و انسجام تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: نماینده سراوان مدعی شده است برای پیگیری امور مردم استان که چندین سال درگیر خشکسالی و تنگناهای معیشتی ناشی از آن هستند، به گمرک رفته بود اما در فضای مجازی چیز دیگری منتشر شده است، این رفتار نماد مردم و نماد یک نماینده ملت نمی تواند باشد.
اکبری افزود: از منظر ما یک منکر آشکار اتفاق افتاده که آن بداخلاقی است که با هیچ دلیلی نمی توان آن را توجیه کرد.
وی ادامه داد: ما امیدوار بودیم این نماینده عزیز همانند سایر نمایندگان خوب سیستان و بلوچستان معرف شخصیت واقعی مردم استان خودش می بود.
اکبری افزود: اشکالی که بر این حرکت وارد است این که گفته شده اگر مجلس با این دستگاه دولتی و آن کارمند برخورد لازم انجام ندهد استعفا می دهم و به دانشگاه و استادی دانشگاه بر می گردم این در حالیست که کارمند گمرک که اتفاقا از برادران اهل سنت است، وظیفه قانونی خود را انجام داده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قطعا استاد دانشگاه باید الگوی رفتار اسلامی باشد.
وی افزود: شایسته نیست با فرافکنی و طرح مسائل قومی و مذهبی حاشیه سازی کنیم.
اکبری بیان کرد: قطعا هر نماینده وظیفه دارد مطالبات به حق مردم سیستان و بلوچستان را مطرح و پیگیری کند همانند سایر بزرگواران که اقداماتشان جای قدردانی دارد.
وی ادامه داد: انتظار داریم همه مسئولان همانطور که رفتارشان برای مردم الگو است در ادبیات گفتاری شان دقت لازم را داشته باشند تا ناخواسته به حیثیت مردم خوب و با وفا و مرزدار سیستان و بلوچستان که همواره مورد هجمه نرم و سخت دشمنان خارجی قراردارند لطمه ای وارد نشود آن هم در برهه ای که بدخواهان نظام و ملت ایران در تلاشند چهره استان را سیاه و کدر نشان دهند و ظرفیت ها و توانمندیهای این منطقه را با تبلیغات منفی نادیده انگارند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: همه ما بویژه مردم و مسئولان بومی وظیفه داریم چهره واقعی این استان را به خوبی منعکس کنیم تا بسیاری از ویژگی های مردمان صبور و مهربان منطقه در اذهان عمومی نمایان شود.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا هفته گذشته پخش کلیپی در فضای مجازی از نحوه گفت وگو و درگیری لفظی بین محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب سوران و مهرستان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی هنگام مراجعه به یکی از ادارات گمرک با یکی از پرسنل این مجموعه خبرساز شده و بازتاب های زیادی پیدا کرده است.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پی وقوع این حادثه گفته بود: نمایندگان با هماهنگی قبلی با مدیران هر مجموعه، برای پیگیری امور وارد ادارات می شوند.
به گفته وی، در مراجعه نماینده سراوان به گمرک، بی نظمی هایی پیش آمده و ممانعت کارمند از ورود وی به پارکینگ از عواملی بود که منجر به عصبانیت درازهی شده است.
میرزایی نکو گفت: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که مسئول پیگیری این مساله شده بود، چندروز پیش گزارش تکمیلی خود را ارائه کرد.
به گفته وی وزیر اقتصاد و رئیس گمرک قرار است از منطقه مربوط به این رویداد بازدید کنند.
۷۳۱۶ **۶۰۸۱
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد