تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 7:56
کد خبر : 48203

جایگاه قزوین درمیزان ازدواج و طلاق در کشور کجاست؟

جایگاه قزوین درمیزان ازدواج و طلاق در کشور کجاست؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حسن وفائی مدیر کل ثبت احوال استان قزوین امروز به خبرنگاران گفت: در ۸ ماهه امسال میزان طلاق در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد کاهش یافته است. حسن وفائی افزود: میزان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حسن وفائی مدیر کل ثبت احوال استان قزوین امروز به خبرنگاران گفت: در ۸ ماهه امسال میزان طلاق در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد کاهش یافته است.

حسن وفائی افزود: میزان ازدواج هم در این مدت ۶ درصد کمتر شده است.

به گفته وفائی استان قزوین در زمینه میزان ازدواج در کشور در جای بیستم و در زمینه طلاق در رتبه دهم کشور قرار دارد.

وی همچنین از صدور کارت ملی هوشمند برای ۷۷ درصد از جمعیت استان خبر داد و گفت: ۲۳ درصد جمعیت باقی مانده تا پایان سال فرصت دارند کارت ملی هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان همچنین از راه اندازی سامانه اعلام تغییر نشانی در یکصدمین سالگرد تاسیس این سازمان خبر داد و گفت: افرادی که به هر دلیلی محل سکونت خود را تغییر می‌دهند باید تغییرات را در این سامانه الکترونیکی وارد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کاغذ هویتی چه زمانی در دستگاه‌های اجرایی حذف می‌شود گفت: حذف کاغذ هویتی در بین ادارات مصوبه هیات دولت است و زیر ساخت‌های این اداره کل برای اجرای این طرح در استان قزوین فراهم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد