تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 12:32
کد خبر : 48076

۶۰ نفر از عاملان مفاسد اقتصادی دستگیر شدند

۶۰ نفر از عاملان مفاسد اقتصادی دستگیر شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، رسانه‌ها را همکار خوب ناجا معرفی کرد و افزود: خبرنگاران پل ارتباطی پلیس و مردم هستند. وی به برخورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، رسانه‌ها را همکار خوب ناجا معرفی کرد و افزود: خبرنگاران پل ارتباطی پلیس و مردم هستند.

وی به برخورد پلیس با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: از چند ماه گذشته اقدامات خوبی توسط نیروی انتظامی انجام شده و با اشرافیت اطلاعاتی که همکاران در پلیس آگاهی و امنیت داشتند یک تعداد از افراد مؤثر در این حوزه شناسایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این زمینه ۶۰ نفر از عاملان مفاسد اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

اشتری تأکید کرد: بَنا به درخواست مسئولین مربوطه و دستگاه قضایی برخورد با این‌گونه افراد ادامه دارد و نیروی انتظامی بر اساس قانون با هر گروه و فردی که مخل نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی باشد برخورد می‌کند.

وی افزود: در زمینهٔ برخورد و شناسایی عاملان مفاسد اقتصادی موفقیت‌های خوبی به‌دست‌آمده و دستگاه قضا نتیجه حکم این مجرمان را به مردم اعلام خواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی به برخورد با معتادان اشاره کرد و افزود: برخورد با مواد مخدر از سال‌های گذشته با همتی که ناجا داشته به خوبی عمل شده و ناجا توانسته به خوبی با این معضل مقابله و مبارزه کند. بعد از انقلاب تعداد ۴ هزار شهید در راه مبارزه و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد تقدیم نظام شده است.

اشتری افزود: اولویت‌های ناجا برخورد با باند‌ها و شبکه‌ها و گروه‌های مافیایی کشور است و خوشبختانه در این زمینه هم توفیقات خوبی حاصل شده است و همزمان با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان نیز برخورد خواهیم کرد.

وی به ساماندهی معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: از سوی ستاد هماهنگی مواد مخدر معتادان متجاهر ساماندهی شده و به مراکز قانونی تحویل داده می‌شوند تا مردم شاهد این افراد در جامعه نباشند.

اشتری با تاکید بر اینکه برای کاهش جرائم باید اقدامات پیشگیرانه مورد توجه قرار گیرد، گفت: پنج آسیب اجتماعی در کشور اولویت‌دار شده است که اعتیاد، طلاق و فساد از جمله آن‌ها است و شهر‌هایی که شاکله و بافت سنتی خود را حفظ کرده‌اند، جرائم کمتری دارند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: با رایزنی‌هایی که ستاد نیرو‌های مسلح با دستگاه دیپلماسی دارد تا هفته‌های آینده خبر خوبی را از آزادی مرزبانان خواهیم داشت.

اشتری زنجان را جزو استان‌های امن کشور اعلام کرد و افزود: استان زنجان به دلیل داشتن مردمی متدین و ولایتمدار و فهیم و حسینی جزو استان‌های امن کشور است و جرائم در این استان کاهش داشته است.

وی افزود: کشفیات مواد مخدر در کشور رشد دارد، علت این افزایش هم ورود بیشتر ناجا به مبارزه با مواد مخدر و اقدامات به‌موقع سریع ناجا است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد