تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 5:38
کد خبر : 48020

ضرب و شتم یک دختر سوری در آمریکا به دلیل داشتن حجاب + فیلم

ضرب و شتم یک دختر سوری در آمریکا به دلیل داشتن حجاب + فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک دختر نوجوان محجبه سوری در دبیرستانی در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیوانیا آمریکا، هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت. در این حادثه که روز جمعه در دبیرستان «چارتیرز ولی» در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک دختر نوجوان محجبه سوری در دبیرستانی در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیوانیا آمریکا، هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفت.

در این حادثه که روز جمعه در دبیرستان «چارتیرز ولی» در شهر پیتسبورگ رخ داد، یک دختر ۱۵ ساله سوری تبار به نام «سیما» بر اثر ضرب و شتم یک دانش آموز بزهکار از هوش رفت و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

طبق گزارش‌ها، دلیل حادثه این بود که برخی دانش آموزان مدرسه که قصد داشتند در سرویس بهداشتی سیگار الکترونیک بکشند، هنگام مشاهده این دختر نوجوان سوری به وی می‌گویند که باید این مکان را فورا ترک کند، اما به دلیل مخالفت دختر سوری با ترک محل، یکی از دانش آموزان دختر او را به زمین پرتاب کرده و به او مشت می‌زند.

فرد مهاجم و مقصر اصلی بعد از ضرب و شتم دختر نوجوان، حتی به او می‌گوید که اگر زبان عربی می‌دانست، به او دشنام می‌داد.

بیشتر بخوانید: زن مسلمان بلژیکی هدف اقدام نژاد پرستانه + فیلم 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد