تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 7:05
کد خبر : 4799

کیفیت نماز آیات بعد از زلزله مشهد

کیفیت نماز آیات بعد از زلزله مشهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حدود ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه صبح امروز زمین لرزه‌ای به وسعت شش ریشتر شهرستان مشهد و چند شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را لرزاند.بنابر این گزارش، بعد از وقوع زمین‌لرزه نماز آیات وجوب فوری دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حدود ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه صبح امروز زمین لرزه‌ای به وسعت شش ریشتر شهرستان مشهد و چند شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را لرزاند.
بنابر این گزارش، بعد از وقوع زمین‌لرزه نماز آیات وجوب فوری دارد و مردم مشهد و دیگر شهرستان‌های استان که زمین‌لرزه در آنجا رخ داده است باید به سرعت نماز آیات را اقامه کنند.
نماز آیات دو رکعت است که در هر رکعت بعد از سوره حمد یک سوره مانند توحید یا قدر را پنج مرتبه قرائت کرده یا به پنج قسمت تقسیم کرده و بعد از هر قسمت یک رکوع به جا می‌‌آورید.
گفتنی است، تاکنون چند پس لرزه در مشهد ثبت شده است و مردم به خیابان‌ها آمده‌اند. همچنین خطوط تلفن همراه و ثابت با مشکل ارتباطی مواجه شده است.
از خسارات احتمالی خبری گزارش نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد