تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397 - 7:50
کد خبر : 47836

داماد رئیس جمهور با طلاق سمتش شیرینی ازدواجش را برای مردم بیادماندنی کند

داماد رئیس جمهور با طلاق سمتش شیرینی ازدواجش را برای مردم بیادماندنی کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهاجری فعال رسانه‌‌ای  در کانال تلگرامی خود در واکنش به انتشار  خبر انتصاب کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صمت یادداشتی را در کانال تلگرامی خود به اشتراک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهاجری فعال رسانه‌‌ای  در کانال تلگرامی خود در واکنش به انتشار  خبر انتصاب کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صمت یادداشتی را در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشت:

«ازدواج شیرین ، طلاق شیرین تر داماد رئیس جمهور

چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی ها تا مدتی از آن بی خبر بودند.
مراسم در نهایت سادگی ،یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزارشد. برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند،چون باعث امیدواری مردم می شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را محالفان رئیس جمهور هم داشتند اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند.

۲- انتشار خبر انتصاب داماد جوان رئیس جمهور – که به نظر می رسد همان فردی باشد که چندماه قبل ازدواجش برگزار شده- به معاونت یکی از وزارتخانه ها ، هر چند شایسته سالارانه باشد ، آنقدر تلخ هست که شیرینی خبر چندماه قبل را از بین ببرد. با یک دستور ساده آقای روحانی، مبنی بر اینکه دامادشان سمتش را طلاق بدهد می توان ، شیرینی آن ازدواج و حلاوت این طلاق را به هم آمیخت و به خاطرات بیادماندنی مردم،سنجاق کرد».

داماد رئیس جمهور با طلاق سمتش شیرینی ازدواج شان رابرای مردم بیادماندنی کند

بیشتر بخوانید: کنایه سنگین مجری صدا و سیما به انتصاب داماد رئیس جمهور در وزارت صمت +فیلم

پیش از این برخی منابع خبری ادعا کرده بودند که روحانی دستور عزل داماد خود را صادر و وزیر صنعت را توبیخ کرده است. اما روز گذشته سایت اطلاع‌رسانی دولت خبر انتصاب داماد رییس‌ جمهور به عنوان معاونت وزیر صنعت، معدن و تجارت را تایید کرد.

داماد رئیس جمهور با طلاق سمتش شیرینی ازدواج شان رابرای مردم  بیادماندنی کرد

گفتنی است؛ مهدی زاده متولد سال ۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است. او پیشتر در تاریخ ۱۶ مرداد ۹۷ به عنوان رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی منصوب شده بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد