شکایت مردم کردستان از اصناف امسال ۲۸ درصد بیشتر شد
فرزاد سردارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم در ایجاد تعادل در بازار اظهار داشت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال سه هزار و ۷۰۹ تماس تلفنی، حضوری و کتبی در ارتباط با تخلفات بازار با این سازمان بر قرار شد.وی با اشاره به
فرزاد سردارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از مشارکت و همکاری مردم در ایجاد تعادل در بازار اظهار داشت: در هشت ماه منتهی به آبان امسال سه هزار و ۷۰۹ تماس تلفنی، حضوری و کتبی در ارتباط با تخلفات بازار با این سازمان بر قرار شد.
وی با اشاره به اینکه تماس تلفی از طریق شماره ۱۲۴ انجام شده و می شود، اضافه کرد: این سامانه تلفنی بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این تماس ها در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می گیرند، افزود: در مجموع شکایات مردمی که در این مدت ثبت شده یک هزار و ۹۱۶ مورد تلفنی بوده است.
سردارزاده تاکید کرد: ۱۲۶ مورد از شکایت مردمی هم بطور حضوری و یک هزار و ۱۶۶ مورد هم به صورت کتبی به این سازمان برای رسیدگی و نظارت اعلام شده است.
وی یادآور شد: بعد از بررسی های انجام شده از تعداد کل شکایت های مردمی اعلام شده، ۸۶۰ مورد تخلف احراز و پرونده ایی برای این واحدها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
حدود ۵۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تشکیل داده است.
۹۹۳۶/۹۱۰۲
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰