تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 8:16
کد خبر : 47280

ترویج اباحه‌گری در جشن روز دانشجو را محکوم می‌کنیم/ در جوار شهدای گمنام از خوانندگان زمان شاه به نیکی یاد شد!

ترویج اباحه‌گری در جشن روز دانشجو را محکوم می‌کنیم/ در جوار شهدای گمنام از خوانندگان زمان شاه به نیکی یاد شد!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پی برگزاری جشن روز دانشجو و اجرای کنسرت و پخش موسیقی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد در روز شنبه بیانیه ای صادر کرد.   متن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پی برگزاری جشن روز دانشجو و اجرای کنسرت و پخش موسیقی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد در روز شنبه بیانیه ای صادر کرد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود. (شهید بهشتی)   باسلام بر قطره قطره خون پاک شهیدان این مرز و بوم و سلام بر ۵ شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و با تاسی از روح آرمان خواه دانشجو که وظیفه بیدارسازی و ایجاد بصیرت در جامعه را دارد.

دانشجویی که در جهت پیشبرد این اهداف نیازمند یاری مسئولین است. اساس برنامه ریزی و هدف نهایی دشمنان برای ضربه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران پدیده غریبی نیست بلکه آنچه مایه تعجب وتاسف می‌‍باشد این است عده‌ای در داخل کشور که جز مسئولین و خدمتگزاران این نظام مقدس نامیده می‍شوند تصمیماتی میگیرند و سخنانی میگویند که اگر نگوییم در راستای همراهی با موج تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی است قطعا هموار کننده این مسیر است.

متاسفانه شاهدیم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برخی از مسئولین دانشگاه با بی توجهی به بار عظیم و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند اقدام به برگزاری کنسرت و مراسمات لهو و لعب به مناسبت روز دانشجو می‌کنند.

علی رغم انتظاری که از فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پس از تغییر و تحولات در مدیریت دانشگاه داشتیم، اما متاسفانه دیروز در مورخ ۱۷ آذر ۹۷ شاهد برگزاری مراسم جشنی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بودیم که به ترویج اباحه گری و قبح زدایی از گناهان، زشتی و منکر را در دانشگاه نهادینه می‌کنند.

در کنار مزار ۵ شهید گمنام دانشگاه و با حضور ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد جشنی برگزار شد که متاسفانه در طول اجرای مراسم و در حضور مسئولین مذکور نام یکی از خوانندگان فاسده زمان شاه ملعون به نیکی برده شد واقدام به نواختن قطعاتی از آهنگ‌های آن ملحدین نیز نمودند که واکنش و عکس العملی از طرف مسئولین به دنبال نداشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن اعلام موضع صریح خود پیرامون برگزاری از این دست مراسمات که منافی شخصیت دانشجو و مصداق بارز تهاجم فرهنگی و اشاعه فحشا و سپردن عنان فرهنگ به افراد غیر متعهد و غیر انقلابی است را محکم می‌نماید.

مسئولین بدانند که ما دانشجویان و بسیجیان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن اعتقاد به فراهم آوردن فضای نشاط و شادی در چهارچوب قوانین و شرع مقدس اسلام برای دانشجویان، نسبت به دغدغه‌های فرهنگی و ارزشی مردم و فرامین مقام معظم رهبری حساس بوده و مطالبه جدی از مسئولین را در خصوص برگزاری این مراسم خواهیم کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد   لازم به ذکر است، برگزاری این برنامه در دانشگاه آزاد مشهد در حالی رخ داده است که چندی قبل برگزاری اردو مختلط توسط معاونت فرهنگی این دانشگاه خبرساز شده بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد