تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 8:32
کد خبر : 4713

۱۷ فروردین؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان خوزستان

۱۷ فروردین؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: این مسابقات در ۱۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد. وی با تصریح اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: این مسابقات در ۱۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، افزود: قرآنیان در رشته‌های شفاهی شامل حفظ و قرائت و رشته‌های کتبی شامل نهج‌البلاغه و احکام به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: بخش حضوری مسابقات قرآن فرهنگیان خوزستان ۱۷ فروردین‌ماه در دو مدرسه شاهد عفاف و حضرت معصومه در اهواز ویژه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

بلاسم گفت: همچنین ۷۴۵ دانش‌آموز نخبه قرآنی از ۴۰ شهرستان استان خوزستان در مرحله نخبگان چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت نماز شرکت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد