تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 9:03
کد خبر : 46658

عمل به منکرات انسان را از نماز باز می‌دارد

عمل به منکرات انسان را از نماز باز می‌دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی، امروز ۱۰ آذرماه در چهارمین دوره اجلاس استانی نماز مازندران که با موضوع شیوه‌های مهارت‌های در دانشگاه فرهنگیان مازندران برگزار شد ضمن تسلیت مصیبت وارده را به حضور حجت‌الاسلام قرائتی، گفت: حضور حجت‌الاسلام قرائتی

عمل به منکرات انسان را از نماز باز می‌دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از مازندران آیت‌الله نورالله طبرسی، امروز ۱۰ آذرماه در چهارمین دوره اجلاس استانی نماز مازندران که با موضوع شیوه‌های مهارت‌های در دانشگاه فرهنگیان مازندران برگزار شد ضمن تسلیت مصیبت وارده را به حضور حجت‌الاسلام قرائتی، گفت: حضور حجت‌الاسلام قرائتی علی رغم اینکه در غم مرحوم آیت‌الله قائمی، همسر خواهرشان، عزادار هستند نشان از اهمیت دادن وی به نماز است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید عملا مروج نماز باشند، افزود: چنانچه ائمه نماز بخواهند هجمه‌های فرهنگی مبارزه کنند باید اقامه نماز در مدارس را جدی بگیرند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر نقش خانواده، مدرسه و محیط در اقامه نماز تصریح کرد: هر گونه بی‌اعتنایی به اقامه نماز اول به ویژه از سوی از نهادهای آموزشی نتایج منفی دارد و اهمیت دادن به این مهم باید در راس برنامه دانشگاه‌ها و مسئولان ادارات باشد.
وی با بیان اینکه نماز تنها عمل بازدارنده انسان از منکرات است، افزود: باید به عکس این مهم هم توجه کنیم که منکرات می‌تواند انسان را از نماز باز دارد.
طبرسی با بیان اینکه ما باید جامع و کامل موضوعات فرهنگی را دنبال کنیم، بیان کرد: باید در حد شایستگی شیعه برای اقامه نماز اول وقت در همه سطوح جامعه تصمیم‌گیری و اقدام شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد