تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 5:10
کد خبر : 46619

محجبه شدن بازیگر مشهور ترکیه‌ای

محجبه شدن بازیگر مشهور ترکیه‌ای

تابناک: غمزه اوزچلیک بازیگر معروف ترکیه‌ به تازگی تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می‌دهد. غمزه اوزچلیک بازیگر سرشناس و مشهور کشور ترکیه است. وی به تازگی عکس هایی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد وی با حجاب شده است. او

تابناک: غمزه اوزچلیک بازیگر معروف ترکیه‌ به تازگی تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می‌دهد.

محجبه شدن بازیگر مشهور ترکیه‌ ای

غمزه اوزچلیک بازیگر سرشناس و مشهور کشور ترکیه است. وی به تازگی عکس هایی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد وی با حجاب شده است. او با انتشار متنی در اینستاگرام از دنبال کننده هایش در خواست کرده که برای پایبندی اش به حجاب و امور دینی دعا کنند. او با انتشار عکس های محجبه اش طرفدارانش را بسیار شوکه کرده و همه غافلگیر شده اند. او اولین بازیگر ترکی نیست که به حجاب روی آورده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از الجزیره، وی پیش از این سرگرم کار‌های خیریه و بشردوستانه بود و به مردم زیادی در کشور‌های آفریقایی، فلسطین، یمن و میانمار کمک کرده است. اوزچلیک اولین بازیگر ترک نیست که با محجبه شدن کاربران را غافلگیر کرده است؛ بازیگران و هنرمندان دیگری نظیر بشری آیدین نیز پیش از این از محجبه شدن خود خبر داده بود.

محجبه شدن بازیگر مشهور ترکیه‌ ای

غمزه اوزچلیک درباره دلیل حجاب خود نوشته است که اصرار داشته است از خدا بخواهد او را به شکلی قرار دهد که باید باشد و او را را به سمت کاری که باید انجام دهد، هدایت کند.

وی همچنین گفته است: امروز از خداوند به دلیل هدایتش به راه خیر وحفظ نماز‌های پنج گانه شاکر است و دیگر می‌داند زن مسلمانی است که باید حجاب بپوشد و به آنچه خداوند مقرر کرده پایبند باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد