تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 11:56
کد خبر : 46502

تجلیل جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از ۲ بانوی افتخارآفرین

تجلیل جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از ۲ بانوی افتخارآفرین

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مراسم تجلیل از دو بانوی افتخارآفرین استان فارس که در عرصه‌های بین‌المللی خوش درخشیده و حائز رتبه‌های نخست شده بودند خبر داد و گفت: این مراسم به‌همت جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس به دلیل اینکه این دو

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مراسم تجلیل از دو بانوی افتخارآفرین استان فارس که در عرصه‌های بین‌المللی خوش درخشیده و حائز رتبه‌های نخست شده بودند خبر داد و گفت: این مراسم به‌همت جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس به دلیل اینکه این دو بانو با حجاب در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کرده بودند، برگزار شد.
وی افزود: ساره جوانمردی، قهرمان و پرچم‌دار پارالمپیک جهان و مائده احمدپور، مقام اول متن ادبی جهان، دو بانوی افتخارآفرین استان فارس در عرصه‌های بین‌المللی بودند که در مراسم مذکور تجلیل شدند.
اسلامی بیان کرد: این مراسم با مشارکت مرکز فرهنگی مدینهالنبی(ص) شیراز در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

یادآور می‌شود، طی روزهای اخیر، مراسم‌های متعددی جهت تجلیل از ساره جوانمردی، بانوی افتخارآفرین فارس توسط نهادهایی چون صدا و سیما، سپاه فجر و غیره نیز برگزار شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد