تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396 - 10:40
کد خبر : 4645

سال گذشته هیچ کار جدی برای ورامین انجام نشد/استمرار بی‌مهری‌ها

سال گذشته هیچ کار جدی برای ورامین انجام نشد/استمرار بی‌مهری‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دومین نماز جمعه سال جدید، بخشی از خطبه های نماز را به انتخاب اصلح در انتخابات اردیبهشت ماه اختصاص داد و اظهارداشت: ما در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دومین نماز جمعه سال جدید، بخشی از خطبه های نماز را به انتخاب اصلح در انتخابات اردیبهشت ماه اختصاص داد و اظهارداشت: ما در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار داریم.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: مردم در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کنند و با آرایی که در صندوق ها می ریزند مدیر اجرایی کشور و نیز نمایندگان پارلمان شهری را انتخاب می کنند.

محمودی تصریح کرد: من برای رضای خداوند و بر اساس تشخیص خود نکاتی را در مورد انتخابات عرض می کنم، چرا که ما در مدیریت های ملی و شهری نیازمند بازنگری هستیم و باید از گذشته برای آینده عبرت بگیریم.

سال گذشته هیچ کار جدی برای ورامین انجام نشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گذشت و امسال سال «تولید و اشتغال» است، در عرصه تولید و اشتغال سخن فراوان است که بخشی از آن ها را بیان می کنم، از مدیران کشور انتظار روحیه انقلابی داریم، هرجا مدیریت انقلابی داشتیم کار پیش رفت، مقام معظم رهبری ضعف های زیادی در مجموعه مدیریتی برشمردند که باید برطرف شود.

محمودی گفت: هرجا مدیریت بی حال، نا امید و غیر انقلابی داشتیم کار متوقف و یا منحرف شده است، باید انقلابی عمل کنیم.

وی با اشاره به توانایی فراوان ورامین در عرصه اقتصادی بیان کرد: استعداد اقتصادی ورامین بسیار بالا است اما مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین قرار گرفته و برخی از کارخانجات این شهرستان تعطیل شده است، به مشکلات تولید کنندگان و زحمتکشان عرصه تولید توجهی نمی شود.

امام جمعه موقت ورامین اظهارداشت: با کمال تاسف در سال گذشته حتی یک مقام مسئول پاسخگوی مطالبات این شهرستان نبوده است، من با کمال صراحت عرض می کنم در عرصه «اقدام و عمل» هیچ کار جدی برای منطقه ما انجام نشد و اقدامات در محدوده شعار و سخنرانی خلاصه شد.

وی گفت: دستگاه های ذیربط اگر کاری کردند بیایند و گزارش دهند، افکار عمومی بیدار است و مسائل را مشاهده می کند، خدا را شاهد می گیرم عرایض من به دلیل حب و بغض سیاسی نیست، از شهرستان های دیگر هم خبر ندارم و از شهر خودمان سخن می گویم، شهر شهیدان ۱۵ خرداد که امام(ره) و رهبری و نیز تمام مسئولان نظام مردمش را ذی حق می دانند.

نظام اسلامی استمرار نظام نبوی و علوی است

امام جمعه موقت ورامین در قسمت دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه این شهر یوم الله ۱۲ فروردین را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این روز مردم ایران با بیش از ۹۸ درصد نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پس از ۲۵۰۰ سال جایگزین نظام شاهنشاهی کردند و حکومت مردمی تشکیل دادند.

خطیب جمعه ورامین اظهارداشت: در جمهوری اسلامی قانون کشور را قوانین اسلامی تشکیل می دهد اما فرم حکومت «جمهوری» یعنی متکی به آرای مردم است.

وی بیان کرد: نظام اسلامی استمرار نظام نبوی و علوی است، نظامی است که تمام معصومان و اولیاء الهی در پی استقرار آن بودند اما موفق نشدند اما اراده خداوند بر این تعلق گرفت که این نظام به دست مردم ایران و رهبر عزیز و سفر کرده آن برپا شود.

محمودی اضافه کرد: امروز پس از گذشت سه دهه باید پاسدار این نظام باشیم، حفظ این نظام از اهم واجبات است، باید با تمام عوامل داخلی و خارجی که درصدد ضربه زدن به این نظام هستند مبارزه کرده و نظام اسلامی را تحویل صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد