تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 8:37
کد خبر : 45821

وقف از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

وقف از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در همایش یاوران وقف که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار شد، اظهار کرد: سیری در آیات انفاق و حسنات و صدقات، موید و

وقف از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در همایش یاوران وقف که در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی شهرستان تالش برگزار شد، اظهار کرد: سیری در آیات انفاق و حسنات و صدقات، موید و دال بر اثبات و مشروعیت وقف هستند.

وی با بیان اینکه مصادق تمام و کمال باقیات الصالحات وقف است، افزود: خیر و برکت وقف به واقف و مردم جامعه می‌رسد.

حجت‌الاسلام پروایی بیان اینکه بهشت خانه اهل سخاوت است، گفت: کسی که اهل ترحم به همنوعش نباشد دیگران هم به او ترحم نخواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری وقف را از مصادیق قرض الحسنه دانست و گفت: وقف یک سرمایه گذاری ماندگار است که در دنیا از انسان نام نیک باقی می‌گذارد و در آخرت هم مایه سربلندی است.

وی افزود: نام آقای نعمت الهیان، خیر تالشی که هزار متر زمین وقف حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) نموده تا ابد بر سر زبان‌هاست.

حجت‌الاسلام پروایی با بیان اینکه وقف از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: وقف به نوعی دعوت افراد جامعه به خیر و نیکی است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد