تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 14:01
کد خبر : 45489

تیم جدید اقتصادی دولت به صورت ویژه پیگیر حل مشکلات باشند

تیم جدید اقتصادی دولت به صورت ویژه پیگیر حل مشکلات باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امامان جمعه هرمزگان بیان داشتند: تیم جدید اقتصادی باید مشکلات بر زمین مانده مردم را پیگیری و با تکیه بر توانمندی های داخلی و تلاش جهادی حل کنند.نظارت و پایش دقیق بازار، کنترل تورم، مهار نقدینگی از جمله دیگر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امامان جمعه هرمزگان بیان داشتند: تیم جدید اقتصادی باید مشکلات بر زمین مانده مردم را پیگیری و با تکیه بر توانمندی های داخلی و تلاش جهادی حل کنند.
نظارت و پایش دقیق بازار، کنترل تورم، مهار نقدینگی از جمله دیگر مواردی بود که خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته خطاب به تیم جدید اقتصادی دولت مورد اشاره و تاکید قرار دادند.
توجه بیشتر به مساله عفاف و حجاب، هفته وقف، گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول از جمله دیگر محورهای سخنان امامان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه بود.
**قشم
امام جمعه شهرستان قشم پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را ایستادگی ملت براساس اصل استکبارستیزی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در آینده منهای آمریکا، جزو ۱۰ قدرت برتر جهان خواهد بود.
حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: نسل جوان با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان دادند با روحیه انقلابی در صحنه حاضر هستند و در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا تسلیم نخواهند شد.
وی با بیان اینکه دشمن با وجود تلاش های بسیار همواره در برابر ملت ایران شکست خورده، افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال فروپاشی اقتصاد ایران بود ، اما پس از فرارسیدن زمان تحریم‌های جدید چیزی جز رسوایی نصیب آنان نشد.
حجت الاسلام تارم با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان در حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: ساماندهی مسائل اقتصادی، مقابله با دشمن و اصلاح جامعه مهمترین فلسفه تشکیل حکومت اسلامی است.
امام جمعه شهرستان قشم با گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: آثار این عالم گرانقدر و تربیت شاگردانی همچون شهید مطهری نقش بسزایی در شکل‌گیری خمیر مایه انقلاب اسلامی داشته است.
امام جمعه شهرستان قشم با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: این ماه بهار اسلام و سرآغاز تحولی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای مسلمانان است.
**کیش
امام جمعه کیش با تاکید بر توجه ویژه مسوولان به وضعیت معیشت اقشار کم درآمد جامعه گفت: امرز یکی از مهمترین وظایف ما یادآوری مطالبات و مشکلات مردم به تیم جدید اقتصادی دولت است که با جدیت تمام پیگیر حل مشکلات باشند.
حجت الاسلام احمد حسن زاده تاکید کرد: تیم اقتصادی جدید باید یک برنامه راهبردی در جهت کنترل بی ثباتی بازار ارز و سکه داشته باشند که در صورت کنترل این بازار، شاهد کاهش و ثبات قیمت ها به ویژه قیمت کالاهای اساسی خواهیم بود.
وی کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را از جمله اقشار ضعیف جامعه دانست و گفت: انتظار داریم که با توجه به شرایط فعلی، دستمزدهای آنان افزایش یابد تا بتوانند هزینه های زندگی را مدیریت کنند.
امام جمعه کیش در خطبه های این هفته بر توجه ویژه به مساله عفاف و حجاب در جامعه نیز تاکید کرد و گفت: حجاب وعفاف از ضروریت های مورد تاکید در آموزه های دینی است که باید مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد.
**پارسیان
امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز با وجود تلاش های بسیار استکبار جهانی و توطئه های شوم آنان علیه کشورمان، شاهد اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی در منطقه و جهان هستیم.
حجت الاسلام هادی میرزایی بیان داشت: طی ۴۰ سال اخیر دشمن هر چه داشته و توانسته به میدان آورده ، اما همواره با شکست مواجه شده و امروزنسل جوان و دانش آموزان دهه نودی نیز به پلیدی و خباثت امریکا پی بردند.
امام جمعه پارسیان با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ وقف در جامعه گفت: سنت حسنه وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه در ابعاد اقتصادی و فرهنگی را برطرف کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه طباطبایی صاحب تفسیر شریف المیزان، از علاقمندان برای مطالعه آثار ایشان دعوت کرد.
امام جمعه شهرستان پارسیان با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر بر بازار، افزود: دلالان با بالا و پایین بردن قیمت‌هایی که نظارتی بر آن نیست ، مردم را با مشکل مواجه می کنند.
۷۱۹۸/۶۰۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد