تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 9:32
کد خبر : 4504

ارائه خدمت به بیش از ۱۵ هزارمسافر در پست‌های ایمنی و سلامت اصفهان

ارائه خدمت به بیش از ۱۵ هزارمسافر در پست‌های ایمنی و سلامت اصفهان

حیدرعلی خانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی پنج روز از اجرای شانزدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ۱۵ هزار و ۸۲ مسافر به ۲۹ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان اصفهان مراجعه کردند. وی ادامه داد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین

حیدرعلی خانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی پنج روز از اجرای شانزدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ۱۵ هزار و ۸۲ مسافر به ۲۹ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان اصفهان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با شعار «بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم»، با کمک ۸۰۰ نفر از اعضای جوان آموزش دیده در ۲۹ پست در جهت کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی و آرامش مسافران، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی درباره سوانح وحوادث و ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافران از ۲۵ اسفندماه کار خود را آغاز کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: در مجاورت پست‌های ایمنی و سلامت، فضاهای دیگری همچون خیمه های نماز، ایستگاه ایمنی و سلامت و اتاق‌های دوستدار کودک نیز برپا شده است تا مسافرین بتوانند از امکانات رفاهی و امدادی بیشتری بهره مند شوند.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۹ کودک به فضاهای دوستدار کودک مراجعه کرده و در این چادرها با شرکت در مسابقات  نقاشی و شعر ضمن دریافت جایزه با مباحث امدادی آشنا شدند.

خانبازی گفت: تعداد دو هزار و ۱۳۲ مسافر با مراجعه به خیمه های نماز فریضه نماز را اقامه کرده و یک هزار و ۴۳۹ نفر نیز به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مستقر در پستها مراجعه کردند.

 وی اظهار داشت: در این مدت ۲۱ هزار و ۶۸۱ مورد اقلام توزیعی شامل نقشه، بروشور در میان مراجعه کنندگان به پستها توزیع شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد