تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 10:15
کد خبر : 44604

امام جمعه قزوین: شاهد ‌فاصله طبقاتی و کاخ‌نشینی برخی مسئولان هستیم

امام جمعه قزوین: شاهد ‌فاصله طبقاتی و کاخ‌نشینی برخی مسئولان هستیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در سی و هفتمین سالگرد شهید ترور سردار سرتیپ پاسدار شهید مرتضی آقائی که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا پی به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در سی و هفتمین سالگرد شهید ترور سردار سرتیپ پاسدار شهید مرتضی آقائی که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با نگاه اجمالی به آرمان‌های شهدا پی به عدالت جویی و پای کار ایستادن آنها برده که باید سرلوحه خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: قرآن برای رعایت قسط و عدالت در جامعه، از بین بردن فاصله کوخ‌نشینان با کاخ‌نشینان و پیمودن مسیر سعادت نازل شده در حالی که این امور از آرمان‌های اصلی شهدا بودند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد پارتی بازی، فاصله طبقاتی و کاخ‌نشینی مسئولان هستیم در حالی که نباید با مسیر شهدا فاصله داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مردم بوده و باید در این زمینه اقدامات جدی در سطح جامعه انجام شود، افزود: کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان» سر می‌دادند به امر به معروف و نهی از منکر اعتقادی نداشته و در این مسیر کاستی داشتند.

وی گفت: شهدا امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه خود قرار داده و در پی زنده کردن معروف در جامعه بودند. 

عابدینی با بیان اینکه انقلاب به تمام جهان صادر شده است، گفت: علیرغم فتنه‌ها امروز با افتخار انقلاب در دیگر کشورها توسعه یافته است.

وی ادامه داد: انقلاب برای ما غنا و سربلندی و عزت به ارمغان آورد در حالی که نباید با چپاول و غارت، دروغ و نفاق در جامعه به خون شهدا بی‌حرمتی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد