تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 6:02
کد خبر : 4455

حضور ۷۴۵ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مرحله نخبگان خوزستان

حضور ۷۴۵ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مرحله نخبگان خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره قطبی نخبگان قرآن استان خوزستان در سه قطب برگزار شد، افزود: نفرات برتر در هر رشته و هر مقطع این سه قطب به مرحله نخبگان مسابقات اعزام خواهند

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه چهاردهمین جشنواره قطبی نخبگان قرآن استان خوزستان در سه قطب برگزار شد، افزود: نفرات برتر در هر رشته و هر مقطع این سه قطب به مرحله نخبگان مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این سه قطب دانش‌آموزان اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان با کسب ۵۶ رتبه در رشته های مختلف(۳۱ پسر، ۲۵ دختر) بیشترین آمار دانش‌‌آموزان در مرحله نخبگان را دارند، افزود: پس از شهرستان شادگان، دانش‌آموزان آبادانی موفق به کسب ۳۸ رتبه برتر(۱۹ پسر، ۱۹ دختر) در این سه قطب شدند.

بلاسم با بیان اینکه پس از دانش‌آموزان آبادانی، نخبگان قرآنی ناحیه ۴ آموزش و پرورش اهواز با کسب ۳۶ رتبه برتر در این مسابقات به عنوان شهرستان سوم در آمار دانش‌آموزان در مرحله نخبگان را از آن خود کرده است، افزود: مرحله نخبگان این مسابقات ۳۰ فروردین تا یک اردیبهشت‌ماه به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ۷۴۵ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مرحله نخبگان این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در سه قطب چهاردهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان خوزستان ۴۰ شهرستان شرکت کردند و شهرستان زیدون بدون کسب رتبه در رتبه آخر این رده‌بندی قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد