تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 8:51
کد خبر : 44525

ثبت روزانه ۵ طلاق در خراسان‌شمالی

ثبت روزانه ۵ طلاق در خراسان‌شمالی

علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نیمه نخست سال جاری بیش یک هزار فقره طلاق شامل ۸۹۸ مورد شهری و ۱۰۳ مورد نیز در مناطق روستایی رخ داده است.وی با بیان اینکه نرخ طلاق در استان ۲.۱ دهم درصد در هزار است، ادامه داد: در خراسان‌شمالی

ثبت روزانه 5 طلاق در خراسان‌شمالی

علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نیمه نخست سال جاری بیش یک هزار فقره طلاق شامل ۸۹۸ مورد شهری و ۱۰۳ مورد نیز در مناطق روستایی رخ داده است.
وی با بیان اینکه نرخ طلاق در استان ۲.۱ دهم درصد در هزار است، ادامه داد: در خراسان‌شمالی به ازای هر یک هزارنفر جمعیت دو واقعه طلاق ثبت می‌شود.
زاهدی نیا افزود: با توج به وقوع یک هزارو یک واقعه طلاق دراستان طی امسال وروزانه پنج طلاق در خراسان‌شمالی به ثبت می‌رسد و این در حالیست که بیشترین میزان طلاق‌ها درهمان پنج سال اول زندگی رخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی در شاخص طلاق دارای رتبه ۱۶ کشوری بوده، گفت: اما این استان در سطح کشور رتبه اول در واقعه ازدواج را دارد.
زاهدی نیا با اشاره به اینکه امسال پنج هزار و ۱۲۰ نفر در استان ازدواج کرده اند، یادآورشد: نرخ ازدواج در خراسان‌شمالی ۱۱ در یک هزار است به این معنا که به ازای هر یک هزار نفر جمعیت ۱۱ ازدواج به ثبت می‌رسد.
انتهای پیام.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد