تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 10:10
کد خبر : 44408

همایش همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و نماز در شرکت توزیع برق

همایش همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و نماز در شرکت توزیع برق

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی در همایش همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و نماز در شرکت توزیع برق با بیان اینکه دعوت به

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی در همایش همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و نماز در شرکت توزیع برق با بیان اینکه دعوت به زیبایی های دین و بازداری از پلیدی ها برازنده دین اسلام است گفت: نهضت امام حسین (ع) از امر به معروف شروع شده و همه ی خوبی ها در این مهم جا داده شده است.

وی افزود: باید از برخوردهای قهری و تنش زا در امر به معروف پرهیز شود و آموزش به افرادی که امر به معروف می کنند باید در اولویت کاری باشد.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی  تصریح کرد: نیاز است هر کس در ابتدا  از خود برای انجام اعمال صالح و برپایی نماز شروع کند تا دیگران نیز با دیدن این صحنان از این افراد الگو برداری کنند.

وی افزود: امر به معروف محدود به حجاب نیست و نیاز است تا هر کس در امور مربوط به خود امر به معروف و نهی از منکر را در برنامه زندگی قرار دهد.

انتهای پیام / گ

جزئیات همایش همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر و نماز در شرکت توزیع برق سمنان

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد