تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 10:06
کد خبر : 44400

شفاف سازی باعث کاهش فساد در جامعه می شود

شفاف سازی باعث کاهش فساد در جامعه می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده،معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در اولین همایش نظام اداری استان اردبیل که با همکاری نهاد ریاست جمهوری در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده،معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در اولین همایش نظام اداری استان اردبیل که با همکاری نهاد ریاست جمهوری در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد اظهار کرد: زندگی سبز و طبیعت سبز با کاهش بروکراسی اداری و حذف کاغذ در سیستم اداری امکان پذبر می شود.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک یکی از اهداف دولت ها در جهان است افزود:دستگاه های اجرایی و دبیرخانه ها باید با تکیه بر فضای اینترنتی و ایجاد زیر ساخت های لازم جهت الکترونیکی کردن سیستم اداری نهایت تلاش خود را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور افتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در حوزه علم و فن آوری it انقلاب بزرگی اتفاق افتاده است گفت:طبق اصل سوم قانون اساسی خدمات اطلاع رسانی صحیح باید صورت گیرد و نباید در حوزه it ایستا بود بلکه می بایست پیوسته آنلاین و بروز حرکت کنیم.

حسین زاده افزود: دولت تدبیر و امید نقشه راه را برای توسعه سیستم الکترونیکی ترسیم کرده و تمام زیرساخت ها مهیا شده است در واقع خدمات الکترونیکی دولت به دولت، دولت به مردم و مردم به دولت با بسترسازی مناسب و توسعه اتوماسیون اداری خیلی از مشکلات گذشته را برطرف کرده است.

وی پیشخوان های دولتی و پست بانک های روستایی را از جمله خدمات الکترونیکی دولت به ملت دانست و اظهار کرد:در ادارات دولتی میز خدمت راه اندازی شده است و درصدد هستیم میز خدمت الکترونیکی را در سیستم های اداری راه اندازی کنیم تا از تراکم مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی کاسته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اهمیت نظام اداری در استان اردبیل را یاد آور شد و گفت: حذف کاغذ و دستگاه های مرتبط با کاغذ در ادارات، شفاف سازی، کاهش فساد اداری، تسریع در روند اجرای کارهای اداری، مسئولیت پذیری کارکنان و دریافت کد رهگیری توسط متقاضیان جزء اهداف اصلی این طرح است.

حسین زاده افزود: در کارگروه های رفع موانع مشکلات احتمالی بررسی می شود و استان اردبیل آمادگی دارد پایلوت طرح های نظام اداری در کشور شود.

وی با بیان اینکه در عصر اطلاعات و دانایی هستیم گفت:در بحث اقتصادی نیز می توان با ایجاد اپلیکیشن های حرفه ای محصولات کشاورزی و تولیدی خود را در اقصی نقاط کشور بدون واسطه به فروش رساند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد