تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1396 - 11:31
کد خبر : 4439

دغدغه داوطلبان مرتفع کردن مشکلات شهری باشد

دغدغه داوطلبان مرتفع کردن مشکلات شهری باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کرج با سفارش خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و تبریک سال نو به مردم و آرزوی توسعه فرهنگی و اقتصادی در کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان کرج با سفارش خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و تبریک سال نو به مردم و آرزوی توسعه فرهنگی و اقتصادی در کشور گفت: قرآن کریم برای چهارماه حرمت و ارزش بسیار قائل شده است که یکی از آن ها ماه رجب است.

امام جمعه کرج افزود: در فضیلت ماه مبارک رجب به خصوص روزه و استغفار سفارش بسیاری داریم و جای دارد که به شما تذکر دهم که از جان خودتان برای کسب معرفت و معنویت خرج کنید.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اهمیت استغفار در ماه مبارک رجب توضیح داد: اقل استفاده از استغفار این است که عذاب را از انسان دور می کند، از این رو متوجه آثار و برکات استغفار در این ماه مبارک باشید.

وی افزود: در هفته گذشته پیام نوروزی و سخنرانی پرشور و پرنور رهبر معظم رهبری را در حرم رضوی داشتیم که توضیح و تشریح هر یک از بیانات ایشان بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به این مهم در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه هایی که بیانات رهبری به آن اشاره داشت این بود که دشمنان کشور همچنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی کشور امید دارند.

خطیب نماز جمعه کرج افزود: کلام امسال مقام معظم رهبری حکایت از آن دارد که مسئولان علارغم برنامه هایی که در خصوص اقتصادصورت گرفته است، با این حال آن نصاب لازم را نداشته اند.

آیت الله حسینی همدانی با نظر به اینکه مدیران را تنها به دو دسته انقلابی و غیر انقلابی می توان تقسیم کرد، خاطرنشان شد: امروز سپردن امور کشور به مدیران دلسوز و انقلابی و کاربلد یکی از مهمترین مطالبی است که باید نسبت به آن هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد: مدیر انقلابی سست بی حال دائما می گوید، نمی شود، ما نداریم باید از خارج وارد کنیم! باید کذا و کذا شود. این وضعیتی است که در میان مدیران بسیار دیده می شود.

وی افزود: مدیری که انقلابی نباشد، عقب گرد خواهد داشت، مشکل وقتی مرتفع می شود که مدیریت کار با افراد انقلابی و جهادی همراه شود.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: در کارهای منطقه ای و استانی باید کارها دست افراد دغدغه مند و انقلابی باشد اگر فکر سیاسی باشد، کاری پیش نمی رود به خصوص البرز که از جهات مختلف مشکلاتی دارد، البته مطلع هستم که کارهای خوبی صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه نخستین خطبه نماز جمعه سال جدید به چهارمین گلزار شهدای کشور در محمدشهر کرج اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه، چهارمین گلزار شهدای کشور که در محمدشهر قرار دارد، به عنوان قطب معنوی استان است در این خصوص جلسات متعدد گذاشته شده و تمامی مدیران موافق هستند ولی کار پیش نمی رود چون مدیریت جهادی وجود ندارد.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر ممنوع کردن خرید کالاهای خارجی عنوان کرد: باید گفتمان اقتصاد مقاومتی در انتخابات ریاست جمهوری آینده مطالبه عمومی گذاشته شود.

وی با ارائه طرح هایی به منظور بهبود روند اقتصادی استان و کشور توضیح داد: یکی از راه کارها این است که متناسب با کالاهایی که داخل کشور در حال تولید است ، اجازه ورود کالای خارجی را ندهیم.

وی افزود: صدا و سیما تبلیغات کالاهای خارجی جلوگیری کند. در شهر کالاهای خارجی تبلیغ نشود همچنین در مراکز فروش تبلیغات کالای ایرانی شود.

خطیب نماز جمعه کرج عمل به قانون را مورد تاکید و توجه قرار داد و گفت: مسئولان باید این کلام رهبر یعنی عمل به قانون را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: مراقب باشید در طراحی بدخواهان نظام نیفتید با دست خودتان از صحنه حذف نشوید هرکس در خط رهبری نباشد، از چشم مردم خواهد افتاد.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان البرز روند ثبت نام داوطلبان برای شورای شهر و روستا را داغ خواند و گفت: دغدغه این داوطلبان باید مرتفع کردن مشکلات شهری و پیش برد خدمات شهری به سوی شهر اسلامی باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد