تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 18:32
کد خبر : 43676

امنیت اجتماعی؛ پیامد امر به معروف و نهی از منکر

امنیت اجتماعی؛ پیامد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طارم ظهر امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در جمع مردم آب‌بر با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) پر از درس و عبرت برای همگان است، عنوان کرد: یکی از

امنیت اجتماعی؛ پیامد امر به معروف و نهی از منکربه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام حسن محمدی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طارم ظهر امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه در جمع مردم آب‌بر با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) پر از درس و عبرت برای همگان است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف قیام سیدالشهدا(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که این امر همواره در اعمال و گفتار امام حسین(ع) نیز قابل مشاهده بود.
وی ادامه داد: در تعالیم اسلامی، امر به معروف بر نهی از منکر تقدم دارد و این تقدم، یک امر قراردادی نیست، بلکه ریشه در تکوین و فطرت دارد.
محمدی با اشاره به اینکه امر به معروف در حقیقت خود اظهاری کرامت و بزرگی طرف مقابل است، یادآور شد: نهی از منکر همراه با نوعی اظهار جنبه‌های منفی و نوعی تحقیر و شکستن طرف مقابل است.
وی با تاکید بر ضرورت احیای این فریضه الهی در جامعه،تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به مانند سدی محکم در مقابله با آسیب‌های اجتماعی عمل می‌کند. انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد