تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 8:03
کد خبر : 43616

حل مشکلات جوانان زمینه آرامش دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند

حل مشکلات جوانان زمینه آرامش دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان شامگاه گذشته، ۱۵مهر ماه در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: هشدارهای زیادی به دلیل به هم ریختگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ما

حل مشکلات جوانان زمینه آرامش دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان شامگاه گذشته، ۱۵مهر ماه در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: هشدارهای زیادی به دلیل به هم ریختگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ما داده شده است.
وی افزود: سازمان ورزش و جوانان فقط مختص به ورزش نیست بلکه بسیار گسترده‌تر از ورزش است و موضوع اشتغال جوانان را دنبال می کند.
معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به خطرات آسیب‌های اجتماعی در جوانان اعلام کرد: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه‌های خودمان نیز می‌رسد و همچنین اگر آسیب‌های اجتماعی کنترل نشود، نیروی انتظامی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد.
وی حضور جوانان در اغتشاشات را ناشی از مشکلات ساماندهی امور جوانان دانست و عنوان کرد: جمعیت جوان زیادی در کشور داریم در واقع اگر بتوانیم مشکلات آن‌ها را حل کنیم دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به آرامش برسند.
تندگویان ادامه داد: تخصیص اعتبارات بر اساس مشارکت‌های مدنی جوانان بوده است که به دلیل مشکلات زیرساخت‌های موجود این بخش در کردستان، پرداختی‌ها به این استان کم بوده است.
وی با اشاره به امتیازات حضور جوانان در تشکل‌ها بیان کرد: مسئولان استان با تشویق جوانان به فعالیت در سمن‌ها می‌توانند از توانمندی آن‌ها استفاده کنند و همچنین جوانان هم زیر چتر حمایتی ما قرار می‌گیرند.
معاون ساماندهی امور جوانان درخصوص آمار طلاق کشور یادآور شد: بسیاری از طلاق ها زیرپنج سال بعد از ازدواج و به خصوص یکسال پس از ازدواج صورت می‌گیرد که امیدواریم با اجرای مکانیسم‌هایی همچون مشاورره پیش از ازدواج این میزان کاهش یابد.
یادآور می‌شود؛ آخرین آمار طلاق در کشور نشان دهنده ناموفق بودن ۲۶ ازدواج از هر ۱۰۰ ازدواج است که در کردستان به ازای هر ۳.۵ ازدواج یک طلاق است و طبق آخرین رده بندی آمار طلاق، استان کردستان در رتبه دوازدهم در بین ۳۱استان کشور قرار دارد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد