تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 9:36
کد خبر : 4358

مصلحت اندیشی با منکران شهید و شهادت خطااست/ صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست/ سلاح هسته ای ما حضور جوانان در دانشگاه جبهه است

مصلحت اندیشی با منکران شهید و شهادت خطااست/ صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست/ سلاح هسته ای ما حضور جوانان در دانشگاه جبهه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، حجت السلام رضا مرادیان شب گذشته درجمع مسئولان و روحانیون کاروان راهیان نور تربت جام که در دفتر امام جمعه تربت جام برگزار شد گفت: امروز مصلحت اندیشی در مقابل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، حجت السلام رضا مرادیان شب گذشته درجمع مسئولان و روحانیون کاروان راهیان نور تربت جام که در دفتر امام جمعه تربت جام برگزار شد گفت: امروز مصلحت اندیشی در مقابل جریان ها سیاسی که می خواهند تفکر شهادت وشهدا نباشدخطا است.

وی افزود: مصلحت اندیشی بزرگان جامعه که باعث صدمه زدن به اصل ولایت فقیه می شود را شهدا قبول نمی کند و دوباره سر از خاک بیرون می کشند و می گویند حامیان ولایت هستند.

حجت السلام مرادیان با اشاره به خواسته های جوانان بیان داشت: امروز جوانان می خواهند کنارشان باشیم و با آنها صحبت کنیم این فضای راهیان نور فرصت مناسبی برای دوست کردن جوانان با شهدا است که نباید از آن غفلت شود.

وی به خطاب به جریان های سیاسی یادآورشد: امروز صرف حضور در جریان انقلاب نشانه انقلابی گری نیست و کسانی که مدعی تفکر انقلابی هستند باید قبل از اعلام ولی فقیه آماده باشند تا از مرزهای اعتقادی، سیاسی و جغرافیایی دفاع کنند.

حجت السلام مرادیان با اشاره سیره و سبک زندگی شهدا تصریح کرد: فاصله گرفتن از فرهنگ شهدا و اهل بیت باعث شده است آمار طلاق و ناهنجاری های اجتماعی بیشتر شود.

وی بهترین تجارت را معامله با خداوند دانست و خاطر نشان داشت: شهدا عبادت ها شبانه را سرمایه حرکت در بازار روزانه جامعه می دانستند و این گونه با خدا تجارت کردند تا بهترین سود را از خداوند به دست آوردند و شهید شدند.

حجت السلام مرادیان با توجه به مسائل سیاسی روز در جامعه و مذاکرات هسته ای عنوان کرد: دشمن می داند نمی تواند به مرزهای ما تجاوز کند و خبر دارد که ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم ترس دشمنان از تفکر شهادت و شهدا است و سلاح هسته ای ما جوانانی است که می روند در دانشگاه جبهه با رشادت های شهدا آشنا و آماده نبرد با آمریکا و استکبار جهانی می شوند.

وی خطاب به مسئولان کشوری که به دنبال کم رنگ کردن سفر راهیان نور هستند بیان داشت: عدم اطمینان امروز جوانان برای تشکیل خانواده در جامعه فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار است و فضای مجازی آنان را به سمت پرتگاه می بردظرفیت راهیان نور می تواند این خلاء را جبران کند.

حجت السلام مرادیان با بررسی گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) اظهار داشت: منظومه فکری امام و انقلاب خدمت به محرومان و مستضعفین بود و امروز می بینید بزرگترین رهبر جهان ساده زیست است که رئیس جمهور مغرور روسیه در مقابلش زانوی ادب می زند.

وی خطاب به مسئولان کاروان و رحانیون همراه گفت: شما روایتگر مسیر شهدا باشید و برای مردم تبین کنید جایگاه و کارکردهای ولی فقیه را تا کسانی که به دنبال محدود کردن ولایت هستند معیوس شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد