تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 9:03
کد خبر : 43556

۲۲ مرد بالای ۷۵ سال در خراسان شمالی ازدواج کردند

۲۲ مرد بالای ۷۵ سال در خراسان شمالی ازدواج کردند

علی زاهدی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی همچنین ۲ واقعه ازدواج زنان بالای ۷۵ سال ثبت شده و چهار زن ۶۵ تا ۶۹ ساله به خانه بخت رفته اند. وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال پنج هزار و ۳۲ مورد واقعه ازدواج

علی زاهدی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی همچنین ۲ واقعه ازدواج زنان بالای ۷۵ سال ثبت شده و چهار زن ۶۵ تا ۶۹ ساله به خانه بخت رفته اند.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال پنج هزار و ۳۲ مورد واقعه ازدواج در استان ثبت شده، گفت: بیشترین ازدواج خانم ها در ۱۵ تا ۱۹ سالگی با یکهزار و ۷۸۴ مورد ثبت شده و در گروه ۲۰ تا ۲۴ ساله هم یکهزار و ۲۰۶ مورد واقعه ازدواج زنان گزارش شده است.
زاهدی نیا گفت: بیشترین ازدواج در مردان هم در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال به تعداد ۲ هزار و ۲۸ مورد و در گروه ۲۵ تا ۲۹ سال و یکهزار و ۵۲۲ مورد بوده است.
وی اظهار داشت: بیشترین ازدواج ها به تعداد یکهزار و ۶۷۳ مورد در شهرستان بجنورد و کمترین آن در شهرستان جاجرم با ۱۳۰ مورد به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در باره ثبت واقعه طلاق در استان نیز گفت: در نیمه نخست امسال یکهزار و هشت مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.
وی افزود: در این مدت زنان ۲۰ تا ۲۴ ساله با ثبت ۲۲۲ مورد، بیش از سایر زنان طلاق گرفته اند و بیشترین طلاق در میان مردان هم در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ با ۲۸۲ مورد گزارش شده است.
وی گفت: به ازای هر یکهزار نفر جمعیت استان، ۱۱ واقعه ازدواج و ۲.۱ واقعه طلاق به ثبت رسیده که خراسان شمالی از این لحاظ رتبه نخست استان های کشور را در آمار ازدواج دارد و از نظر آمار طلاق در رده ۱۶ استان های کشور است.
۷۱۸۵/۵۱۳۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد