تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 11:30
کد خبر : 42591

کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورا تشکیل شد

کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورا تشکیل شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مولوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، از تشکیل کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورای شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت مباحث حقوقی طبق مصوبه شورا،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم مولوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، از تشکیل کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورای شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت مباحث حقوقی طبق مصوبه شورا، کمیسیون نظارت حقوقی و اداری به دو کمیسیون حقوقی و کمیسیون نظارت، بازرسی و اداری تفکیک شد.

وی به روسای دو کمیسیون اشاره کرد و گفت: طبق رأی اعضای کمیسیون مریم روانبخش به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و حسین قراباغی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر همدان بیان کرد: در زمان انتخابات هیأت رئیسه مریم روانبخش ریاست کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا را بر عهده گرفت که از ریاست این کمیسیون انصراف داد و در کمیسیون مذکور به عنوان رئیس انتخاب شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل این کمیسیون تعداد کمیسیون‌های شورا به هشت عدد رسیده است، افزود: اکنون کمیسیون فنی عمرانی، کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری، کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردم، کمیسیون برنامه، بودجه و مالی، کمیسیون خدمات شهری، کمیسیون شهرسازی و معماری، کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری و کمیسیون فرهنگی اجتماعی در شورا فعال است.

مولوی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تشکیل کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورای پنجم بتوانیم هرچه بیشتر در رسیدگی به مطالبات مردمی موفق باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد