تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 - 14:12
کد خبر : 42485

بخشی از مشکلات جامعه ناشی از بی‌توجهی به امر به معروف است

بخشی از مشکلات جامعه ناشی از بی‌توجهی به امر به معروف است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه‌شنبه در جمع فعالان امر به معروف و نهی از منکر یزد افزود: احیای این واجب الهی موجب جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود. وی ادامه داد: اجرای امر به معروف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه‌شنبه در جمع فعالان امر به معروف و نهی از منکر یزد افزود: احیای این واجب الهی موجب جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر مخصوص گروه یا تشکیلات خاص دولتی نیست و بر اساس دستور الهی همه مردم وظیفه‌دارند همانند نماز برای انجام آن در جامعه تلاش کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد اظهار داشت: امام حسین (ع) هدف از قیام خود را تحقق امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند بنابراین پیروان این امام همام باید برای انجام آن بکوشند.
ناصری یزدی بیان داشت: امام حسین(ع) بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر است و هر فردی که خود را پیرو واقعی ایشان می داند باید با همه وجود امر به معروف و نهی از منکر کند.

** همه مکلف به اجرای امر به معروف و نهی از منکر هستیم
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: همه افراد در جامعه اسلامی باید در کنار هم برای اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر وظایف قانونی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.
سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به فعالیت‌های نیروی انتظامی در اجرا این فریضه در یزد اشاره کرد و ادامه داد: ۱۲ گروه گشت پلیس اخلاقی در مرکز استان و در هر شهرستان یک گروه ایجادشده و در راستای حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.
وی به برپایی برخی کاروان‌های عروسی توسط افراد و ایجاد مزاحمت برای مردم اشاره کرد و یادآور شد: پلیس طبق مقررات با خاطیان برخورد می‌کند و تأمین آرامش همگان وظیفه پلیس است.
میرحیدری به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی در خصوص آشنایی مردم با وظایف خود در جامعه و نسبت به دیگران اشاره کرد و عمل به آن را برای تأمین سلامت اقشار مختلف ضروری دانست.
ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ۱۰ شهرستان‌های استان یزد فعالیت دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال ۱۳۹۵، یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها ،آبادی‌ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد