تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 - 10:14
کد خبر : 42462

کتاب «بر ساحل اندیشه» در بروجرد رونمایی شد

کتاب «بر ساحل اندیشه» در بروجرد رونمایی شد

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، کتاب «بر ساحل اندیشه» با موضوع بررسی مفهومی برخی اصطلاحات و موضوعات فرهنگی و اجتماعی و اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تالیف جواهر آقاجانی امروز سه‌شنبه، سوم مهر در محل مرکز اسناد

 رونمایی کتاب «بر ساحل اندیشه» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، کتاب «بر ساحل اندیشه» با موضوع بررسی مفهومی برخی اصطلاحات و موضوعات فرهنگی و اجتماعی و اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تالیف جواهر آقاجانی امروز سه‌شنبه، سوم مهر در محل مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.
کتاب «بر ساحل اندیشه» که در ۱۹۶ صفحه، توسط انتشارات کلهری بروجرد به چاپ رسیده و به بازار کتاب آمده است در ۱۶ فصل به مطالبی همچون؛ توصیف شهادت، دانش و توصیف دانشمند، حجاب و مفهوم پوشش و معنای جلباب در قرآن کریم، موسیقی و آرامش، مفهوم عشق و رنگ آن و تفاوت آن با هوس، مسئول و تفاوت آن با رئیس و مفهوم آن، مفهوم آراستگی و آرایش و زینت در جنس زن و مرد، سیاست و تفاوت آن با تدبیر سیاسی، خانواده و نقش محیط آموزشی در مهارت‌آموزی، نقش گناه و آثار سوء آن در زندگی و نقش فقر در آن و … پرداخته است.
جواهر آقاجانی، نویسنده کتاب، از زنان نویسنده بروجردی است. وی مدرک کارشناسی ادبیات فارسی دارد و از وی تاکنون مقالات متعددی در حوزه معارف و ادبیات در نشریات محلی به چاپ رسیده است و کتاب «بر ساحل اندیشه» اولین کتاب اوست که منتشر شده است .

رونمایی مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» در بروجرد
همچنین امروز سه‌شنبه، سوم مهر از مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» تالیف نسرین حسامیان در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با حضور جمعی از نویسندگان و شعرای بروجردی رونمایی شد .
کتاب مجموعه شعر «جاده در بُن‌بست» در ٧٩ صفحه، توسط انتشارات سفیر اردهال تهران به تازگی به چاپ رسیده و به بازار کتاب آمده است .
نسرین حسامیان از زنان شاعر و فعال فرهنگی بروجرد است. وی بیش‌از ١۵ سال است که عضو فعال انجمن ادبی استاد مهرداد اوستای و انجمن‌های ادبی شهرستان بروجرد است و با ذوق و قریحه خدادادی سروده‌های زیبایی را در تمام زمینه سروده است که اکنون اولین مجموعه اشعار خود را در کتاب «جاده در بُن‌بست» در حوزه اشعار آیینی و مذهبی به چاپ رسانده تا به دست علاقمندان به شعر و ادبیات برسد .
از وی تاکنون مقالات متعددی در حوزه ادبیات و همچنین امور تربیتی و روانشناسی در نشریات محلی به‌طور مستمر به چاپ رسیده است. همچنین از وی مجموعه اشعار دیگری در نوبت چاپ هستند و در آینده نزدیک شاهد چاپ آنان نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد