دفاتر خدمات الکترونیک شهر موجب کاهش تردد مردم به شهرداری مناطق نشده است
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، افشین حبیبزاده در نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: تاکنون حدود ۴۸ نشست هفتگی، ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برگزار شده که منجر به ۸۷۵ مکاتبه با مدیران
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، افشین حبیبزاده در نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: تاکنون حدود ۴۸ نشست هفتگی، ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برگزار شده که منجر به ۸۷۵ مکاتبه با مدیران شهری در راستای مطالبات، مشکلات و درخواستهای مردمی شده است.
وی ادامه داد: در نشستهای هفتگی ملاقات مردمی نیاز به وقت قبلی نیست و با همه شهروندان که مراجعه کرده باشند، ملاقات برگزار و درخواستهای آنها رسیدگی میشود.
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران گفت: از سوی دیگربه همراه فرماندار تهران و معاونین وی نمایندگان مجلس در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران حاضر و ضمن بررسی مشکلات آن منطقه اهالی آن محل نیز مسائل خود را با مسئولان در میان میگذارند که نشست آخرین منطقه حدود ۲ هفته پیش برگزار شد.
حبیبزاده بیان داشت: ۲۰۰ بازدید میدانی از پروژههای مختلف از سوی کمیته نظارت انجام شده است و کارشناسان اسناد و قراردادهای آن پروژهها را بررسی کردهاند.
وی افزود:در راستای انجام ماموریت محوله به کمیته نظارت بازدیدهایی از سازمان ها و شرکتهای تابعه شهرداری صورت گرفت که میتوان به طور نمونه به بازدید از ایستگاههای آتشنشانی، میادین میوه و ترهبار در مناطق مختلف، ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران، سازمان ورزش شهرداری تهران و مراکز درمانی شهر سالم اشاره کرد.
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی که بیشترین شکایت مردم در شهرداری درباره چه مسائلی بوده گفت: تنوع شکایات زیاد است برخی به توافقات شورای معماری مناطق در دوره قبل بازمیگردد که در دوره جدید با توجه به اینکه این توافقات بر خلاف طرح تفصیلی به اجرا درنیامده است.
حبیبزاده افزود: برخی دیگر از این شکایات مربوط به املاکی است که شهرداری از مردم خریداری کرده اما شهرداری هنوز نتوانسته به تعهدات خود عمل کند البته اکثر این املاک ریزدانه و برای قشر ضعیف است که نه میتواند ملک خود را نوسازی کند و نه بهسازی.
وی گفت: بخش دیگری از شکایات مردم به گلایههای آنها از تردد به شهرداری است. دفاتر الکترونیک شهرداری راهاندازی شد تا تردد مردم به شهرداری مناطق کم شود اما اکنون نه تنها این مراجعات کمتر نشده بلکه بعضا بیشتر هم شده است و افراد بعد از مراجعه به دفاتر الکترونیک برای پیگیری کار خود به شهرداری مناطق هم میروند. این امر موجب اصطحاک میان کارمندان شهرداری و مردم شده است که نیازمند توجه جدی و بازنگری در برخی امور است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰