تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 15:02
کد خبر : 4208

بزرگترین معروف امروز دفاع از نظام است

بزرگترین معروف امروز دفاع از نظام است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، ۱۷ اسفندماه در شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت مردم به دولت مردم که در سالن کوثر تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، ۱۷ اسفندماه در شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت مردم به دولت مردم که در سالن کوثر تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم تا مادامی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و همدیگر را در احسان و نیکوکاری و تقوا یاری می‌دهند، پیوسته در خیر و خوبی هستند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی چنان پراهمیت جلوه کند که کسی از انجام دادن آن خجالت نکشد و ما وظیفه داریم که مصادیق معروف و منکر را به مردم بشناسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه عدم رعایت امر به معروف توسط مردم منجر می‌شود خیر و برکت از جامعه برداشته شود‌، بیان کرد: بزرگترین معروف امروز دفاع از نظام است و این مهم‌ترین کاری است که باید انجام بگیرد..

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه در حوزه اداری و مسوولیت بزرگترین منکر بی‌توجهی مسوولان به مشکلات و گرفتاری‌های مردم است، عنوان کرد: از دیگر وظایف ما به عنوان مسوول هدایت جامعه به سوی خوبی‌ها و ارزش‌ها و پاسداری از فرهنگ اسلام و جلوگیری از خرافات و بدعت‌هاست.

وی اعلام کرد: در حال حاضر باتوجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمنان دین، باید تلاش کنیم در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی که به عنوان مهمترین معضل اجتماعی فرهنگی امروزه در جامعه ما مطرح است مقابله کنیم.

وی ادامه داد: یادمان نرود که مردم به رفتار مسوولان نگاه می‌کنند و مهمترین معروف همدردی و همرنگی با مردم و حل مشکلات آنها و مهمترین منکر نیز رفتار نامناسب مسوولان با مردم و ایجاد حس بی‌اعتمادی انها نسبت به حاکمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: رسالت اصلی ما دعوت مردم به نیکی‌ها و خوبی‌هاست که اگر اینکار را کردیم جزء بهترین امت خواهیم بود.

رضا آئینی، نماینده معاونت مردم به دولت مردم ستاد احیای امر به معروف استان کردستان نیز در این جلسه گفت: امر به معروف باید در جامعه همه‌گیر شود و در همه حوزه‌ها به این مهم ورود پیدا کنیم چراکه اگر حتی ۱۰ درصد در حوزه امر به معروف تاثیرگذار باشیم کارمان ارزشمندتر خواهد شد و نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی جذب طلایه‌داران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را از کارهای شاخص برشمرد و یادآور شد: هرکسی که علاقه دارد به صورت داوطلبانه می‌تواند ثبت نام کند و به عنوان طلایه‌دار این حوزه فعالیت کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد