تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 7:41
کد خبر : 41512

دیدار جمعی از مسئولان با خانواده شهدای امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان+تصاویر

دیدار جمعی از مسئولان با خانواده شهدای امربه معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان+تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز به مناسبت هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان شهید " نیک گو" و "خلیلی" دیدار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز به مناسبت هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر از خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان شهید " نیک گو" و "خلیلی" دیدار شد.
 این دیدار ها با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، رئیس هیئت رزمندگان، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و هیئت همراه، قائم مقام صداوسیما مرکز استان، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه سلمان استان انجام شد.
عبدالله شیرازی مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه سلمان استان در حاشیه این دیدارها در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: شهیدان با ایثار جان خویش باعث شدند ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم و برماست برای حفظ امنیت و آسایش کنونی ادامه دهنده راه راستی که آنان انتخاب کرده اند، باشیم.
وی با بیان اینکه حضور فرزندان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هر مجموعه ای باعث افتخار و برکت آن مجموعه خواهد بود، افزود: از این بابت که می توانیم هر چند به اندازه ای کوچک خدمتی را به خانواده های این عزیزان ارائه دهیم به خود می بالیم و خوشحال هستیم.
مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه سلمان استان در ادامه با بیان اینکه نام نیکوی شهدا همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده و ماندگار خواهد بود، خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در برابر دشمنان انقلاب و اسلام جان شیرین خود را نثار کردند.
در این دیدار ها به پاس صبر و استقامت و همچنین تجلیل از روحیه انقلابی و مجاهدانه خانواده معظم شهدا ،لوح سپاسی به رسم یادبود به خانواده معزز شهدا اهدا شد.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد