تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 15:42
کد خبر : 4052

انسان خجالت می‌کشد وقتی نماینده‌ای مردم نیازمند را به فروش کلیه تشویق می‌کند/مجلس با تصویب حقوق نجومی ۲۴ میلیونی دچار منکر شد

انسان خجالت می‌کشد وقتی نماینده‌ای مردم نیازمند را به فروش کلیه تشویق می‌کند/مجلس با تصویب حقوق نجومی ۲۴ میلیونی دچار منکر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سه سال گذشته گفت: همه انسان‌ها باید در رفتار و سخن گفتن خود مراقبت ایجاد کنند و افراد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سه سال گذشته گفت: همه انسان‌ها باید در رفتار و سخن گفتن خود مراقبت ایجاد کنند و افراد سیاسی بیش از دیگران لازم است، به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: رئیس جمهور در پاسخ به لزوم توجه به نهی از منکر و امر به معروف عنوان داشت، ما مسؤول بهشت و جهنم مردم نیستیم که این رد صریح دستورات قرآن است؛ روزی دیگر رفع تمام مشکلات کشور را در گروی توکل به کدخدا می‌دانند و به جای خدا به کدخدا توکل می‌کنند.

ارزنده افزود: اما امروز چه شده است که جناب رئیس جمهور یاد خدا افتاده است و در سفر به اهواز برای بررسی مشکلات زیست محیطی عنوان می‌دارد، خشکسالی و گرد و خاک و وضعیت موجود نتیجه انجام منکرات و عذاب الهی است.

وی بیان کرد: عذاب الهی در نتیجه عملکرد شماست که به جای خدا به کدخدا توکل کرده‌اید و این منکر خودتان را به گردن مردم مظلوم خوزستان که با مصائب بسیاری زندگی می‌کنند، نیندازید.

امام جمعه الیگودرز افزود: متأسفانه سفر رئیس جمهور به خوزستان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که انسان خجالت می‌کشد، در جامعه اسلامی اینگونه ریخت و پاش می‌شود و کسانی که در کلماتشان خودشان را به امیرالمومنین(ع) وصل می‌کنند، اینگونه هزینه یک سفر یک روزه می‌کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی حقوق‌های نجومی گفت: حقوقی که تا پیش از تصویب در مجلس ۲۰ میلیون تومان بود، توسط مجلس به ۲۴ میلیون تومان قانونی افزایش یافت‌.

ارزنده با اشاره به اینکه این چه برخوردی بود که با حقوق‌های نجومی شد، افزود: بیشتر نمایندگان مجلس با این اقدام‌شان منکر انجام دادند.

امام جمعه الیگودرز مطرح کرد: انسان خجالت می‌‎کشد، وقتی نماینده‌ای عنوان می‌کند، مردم اگر گرفتار هستند، کلیه فروشی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان صورت می‌گیرد، مردم بروند کلیه خود را بفروشند که باید گفت، ننگ بر این نماینده مجلس با سخنانی که ابراز می‌دارد.

وی خاطرنشان شد: این نظام اگر امروز پابرجاست، به خاطر خلوص مردم و توکل به خدا و رهبری مقام معظم رهبری است و بی‌شک تداوم دارد تا به دست صاحب اصلی برسد.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به هفته درختکاری اظهار داشت: مردم در کاشت درخت و نگهداری آنها توجه کنند و منابع طبیعی هم در وارد کردن و توزیع درخت، اقلیم را در نظر بگیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد