تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 10:50
کد خبر : 40382

مسئولان به تولید روی آورند و اقتصاد کشوررا احیا کنند

مسئولان به تولید روی آورند و اقتصاد کشوررا احیا کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ،غلامرضا حسن پور روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی شهرستان ورامین به تهدید و تحریم های اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام اشاره کرد وافزود: در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور به دلیل فشارهای استکبار دستخوش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ،غلامرضا حسن پور روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه مد و لباس ایرانی شهرستان ورامین به تهدید و تحریم های اقتصادی دشمنان قسم خورده نظام اشاره کرد وافزود: در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور به دلیل فشارهای استکبار دستخوش ناملایماتی شده ، فرصت مناسبی است که بتوانیم روی پای خود ایستاده و به توان داخلی تکیه بزنیم.
رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به این که وضعیت گردش مالی غرفه داران نمایشگاه های عرضه کالا مناسب نیست،یادآورشد: باید تلاش کرد که با دعوت از صندوق کارآفرینی امید در بین غرفه داران و اختصاص تسهیلات به تولید کنندگان خرد از آنان حمایت کرد.
وی ازانعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران و پرداخت وام برای خرید کالای صد درصد ایرانی با سقف پنج تا ۲۰ میلیون تومان و متصل کردند فروشندگان با بازاریان و اصناف به عنوان اقدامات اساسی در جهت حمایت از کالای ایرانی یادکرد.
حسن پوراظهارداشت: داشتن عفاف و حجاب تنها مختص به دین مبین اسلام نیست بلکه تمامی ادیان به این امر توجه داشته اند و به این دلیل است که دشمنان بشریت به منظور قدرت بخشیدن به حکومت خود تلاش دارند تا با فریب افراد ، بی عفتی را در جامعه ترویج دهند.
رئیس بسیج اصناف کشوراضافه کرد: ارزش و جایگاه زن به عفت اوست چرا که بی عفتی انسان و جامعه را دچار بلاهای زیادی می کند.
حسن پور با اشاره به این که موضوع عفت و حجاب محدود به زمان اسلام نیست،خاطرنشان کرد: در مراجعه به شاهنامه با اشعار زیبا و پرمغزی در وصف حجاب روبرو می شوید ، در حالی که آن زمان اسلامی در کار نبوده و این امر نشان می دهد که فرهنگ ایرانی همواره با حجاب و عفاف عجین بوده است.
حسن پور تأکید کرد: در شرایط پیش رو ، دولت با مشکلات کلان و گسترده ای مواجه است و همه باید با روحیه سلحشوری در کنار هم قرار گرفته و کارها را پیگیری کنیم.
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی در ۳۰ غرفه کالاهای تولید کنندگان داخلی شهرستان ورامین را به مدت یک هفته در معرض دید عموم مردم قرار می دهد.
این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ در خیابان شهدا ، روبروی پاساژ توحید پذیرای عموم مردم است.
ورامین با۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد