تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 12:21
کد خبر : 4035

مرحله دوم طرح نظارت بر مجاری عرضه سوخت اجرا می شود / ۰۹۶۲۷ سامانه ای برای دریافت مشکلات مردمی

مرحله دوم طرح نظارت بر مجاری عرضه سوخت اجرا می شود / ۰۹۶۲۷ سامانه ای برای دریافت مشکلات مردمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ مهندس "پیمان بهرامی" مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان گفت: تامین انرژی یک  جریان روزمره و مستمر است و تحت هیچ شرایطی نبایستی با چالش روبه رو شود.   وی گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ مهندس "پیمان بهرامی" مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان گفت: تامین انرژی یک  جریان روزمره و مستمر است و تحت هیچ شرایطی نبایستی با چالش روبه رو شود.

 

وی گفت:  شرکت پخش فراورده های نفتی در هر فصلی رویکرد خاص خود را دارد؛ ما در جهت ارائه خدمات به مردم و تامین سوخت و انرژی به عنوان یک نهاد اصلی هم در فاز تولید و هم ارائه خدمات همه ساله به خصوص در ایام نوروز به دلیل حجم مضاعف مهمانان نوروزی و مصرف کنندگان جز دستگاه های هستیم که باید پای کار باشیم.

 

بهرامی با اشاره به اجرای طرح نظارت نوروزی اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت پخش فراورده های نفتی به عنوان یکی از سازمان های عضو ستاد سفرهای نوروزی است؛ از دو هفته گذشته تاکنون همکاران در چارچوب دستورالعمل های مربوط به این ایام، طرح نظارت نوروزی را آغاز کرده اند.

 

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان با بیان اینکه یکی از سیاست های کلان استان؛ تبدیل کردن استان از معبر به مقصد گردشگری است افزود: تاکید بر این رویکرد موجب شده است که خدمات ما همگام با سایر سازمان ها امسال متمایز تر از سنوات گذشته باشد.

 

وی از تشکیل تیم های نظارتی جهت بررسی فعالیت جایگاه های عرضه سوخت خبر داد و تصریح کرد: تیم های نظارتی شرکت پخش فراورده های نفتی استان در چهار زمینه شامل: بررسی مباحث فنی و تجهیزاتی، بهداشت- ایمنی و محیط زیست، فرایند های عملیاتی و نیز مباحث فرهنگی شامل مشتری مداری، جایگاه های عرضه سوخت  را رصد کردند و به صاحبان مجاری عرضه تاکیدات و دستورات لازم را ارائه کرده اند.

 

بهرامی ادامه داد: دور دوم طرح نظارتی جهت بررسی مجدد و چک کردن اقدامات صورت  در جهت رفع  موارد متذکر شده اوایل هفته آینده آغاز و تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد تا خدماتی مطلوب به مسافرین و هم استانی ها ارائه بدهیم.

 

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه لرستان به سامانه ۰۹۶۲۷ نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه متمرکز ۰۹۶۲۷ توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران که به صورت ۲۴ ساعته فعال است جهت پیگیری مشکلات راه اندازی شده است.

 

وی افزود:  مشکلات اعلام شده توسط هم وطنان در کمتر از ۲۴ ساعت به منطقه مورد نظر اطلاع داده می شود و مدیر موظف است در کمتر از ۷۲ ساعت نسبت به رفع آن اقدام و نتیجه را به مرکز اطلاع دهد تا مرکز نیز با شخص تماس گیرنده موارد پیگری شده را اطلاع دهند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد