تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 10:57
کد خبر : 4031

تقویت روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی از مهم ترین معروفات است

تقویت روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی از مهم ترین معروفات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی پیش از ظهر چهارشنبه در تجلیل از رده های مقاومت برتر  در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر شامل همه بخش های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی پیش از ظهر چهارشنبه در تجلیل از رده های مقاومت برتر  در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر شامل همه بخش های حکومتی می شود.

وی با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود، اظهار کرد: برخی از منکرات در جامعه خودنمایی کرده و به مراتب مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه برخی از دغدغه هایی که در جامعه مطرح می شود، دغدغه نیست، افزود: باید برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: تقویت روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی از معروفات مهم جامعه است.

وی بابیان اینکه دشمن آرمان های انقلاب را هدف قرار داده است، اظهار کرد: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم، در برابر نظام و آرمان های آن خیانت کرده ایم.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به بیانات رهبری پیرامون دفاع از دین بیان کرد: بنا بر سخنان رهبری، ما باید برای دفاع از دین از جان خود نیز بگذریم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اگر متدینی به جای دفاع از دین، در خانه بنشیند، جفا کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد