تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 5:54
کد خبر : 4025

شناسنامه دار شدن آثار برگزیده همایش امر به معروف و نهی از منکر+آثار

شناسنامه دار شدن آثار برگزیده همایش امر به معروف و نهی از منکر+آثار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلامشهرخبر، همایش امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر امروز  با حضور خواهران دانش آموز شهرستان اسلامشهر برگزار شد. علی پیرزاده دبیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلامشهرخبر، همایش امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر امروز  با حضور خواهران دانش آموز شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

علی پیرزاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار اسلامشهرخبر گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر به عنوان حسن ختام برنامه های امر به معروف در سطح حوزه های مقاومت و مدارس شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف این نمایشگاه در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناساندن فرهنگ حجاب به خواهران بودند.

پیرزاده با اشاره به آثار رسیده به همایش خاطر نشان کرد: تمام آثار دریافتی لمینت و شناسنامه دار شدند و قرار است در مدارس هر یک از شرکت کنندگان به نمایش درآید تا این کار در سطح شهرستان ترویج شود.

همچنین زهره کریمیان فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: برنامه ریزی این همایش از دو ماه پیش با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه اسلامشهر انجام شد  و مقرر شد دانش آموزان در موضوعاتی چون حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، آسیب های بی حجابی و بدحجابی و تهاجم فرنگی اقدام به تهیه آثار کنند .

وی ادامه داد: در نهایت ۵۰ اثر از مدارس سراسر شهرستان اسلامشهر در قالب نقاشی با مداد و آبرنگ ،ماکت و خطاطی   دلنوشته به دبیرخانه همایش ارسال شد ، درابتدا سعی و نظر این بود که نفرات برتر تجلیل شوند اما به دلیل تشویق و حمایت بیشتر شرکت کنندگان تصمیم گرفته شد از همه شرکت کنندگان تجلیل به عمل آید.

کریمیان تاکید کرد: این همایش به قدری برای دانش آموزان اهمیت داشته که  اکثر آنان این آثار را در ایام امتحانات تهیه کردند در عین حال که در امتحانات نمره خوبی کسب کردند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد