تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 15:52
کد خبر : 4019

مراکز علمی و تحقیقاتی اصول و مولفه های امر به معروف را تبیین کنند

مراکز علمی و تحقیقاتی اصول و مولفه های امر به معروف را تبیین کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جمال الدین میرمحمدی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی گفتمان انقلاب اسلامی، چالش های فرهنگی و علمی اظهار داشت: چرا باید مهم ترین منبع در زمینه تبیین امر به معروف توسط یک فرد انگلیسی زبان نگاشته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جمال الدین میرمحمدی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی گفتمان انقلاب اسلامی، چالش های فرهنگی و علمی اظهار داشت: چرا باید مهم ترین منبع در زمینه تبیین امر به معروف توسط یک فرد انگلیسی زبان نگاشته شده باشد.

وی ادامه داد: تاکنون بدرستی نتوانسته ایم شیوه های درست و منطقی این موضوع را که منجر به تاثیرگذاری بیشتر شود در جامعه بیان کنیم تا عموم مردم خود را نسبت به امر به معروف به یکدیگر مسئول بدانند.

معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: امیدواریم مراکز علمی کشور اهتمام بیشتری نسبت به مقوله امر به معروف که مورد تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار علیهم الاسلام است، داشته باشند تا روز به روز شاهد نهادینه شدن این فریضه موکد باشیم.

میرمحمدی با اشاره به آثار بسیار مثبت توجه عموم مردم به موضوع امر به معروف در جامعه گفت: بدون شک بسیاری از منکرات و بزهکاری ها در اجتماع با توجه شهروندان به این مسئله کاهش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم پایان نامه ها دانشجویان و حوزه های علمیه در موضوع امر به معروف بیشتر شده و با طرح مباحث عمقی و ریشه ای بتوانیم راهکارهای علمی کردن آنرا در جامعه فراهم آوریم.

وی یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یک ستاد علمی، فرهنگی و آموزشی است و شاید در گذشته برچسپ قوه قهریه خورده باشد اما اکنون این دیدگاه سازگار نیست و ستاد به دنبال جریان سازی فرهنگی در کشور است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد