تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 12:09
کد خبر : 39679

دولتمردان برای توسعه کشور اقدام کنند/ منکر سوء استفاده و خطای برخی از مسئولین نیستیم

دولتمردان برای توسعه کشور اقدام کنند/ منکر سوء استفاده و خطای برخی از مسئولین نیستیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"، امام جمعه موقت کرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شه ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارگزاران جمهوری اسلامی، افزود: دولتمردان باید در راستای توسعه کشور اقدام کنند. امیدواریم دولتمردان با الگو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"، امام جمعه موقت کرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شه ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارگزاران جمهوری اسلامی، افزود: دولتمردان باید در راستای توسعه کشور اقدام کنند. امیدواریم دولتمردان با الگو قرار دادن شهیدان باهنر و رجایی از فرصت باقی‌مانده حداکثر استفاده را در راستای خدمت به‌نظام و پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا کریمی گفت: در همه سطوح کشور، خدمت گذارانی پاک دست، مؤمن و باتقوا وجود دارند که دلسوز مردم هستند، اما نمی‌توانیم منکر برخی بی‌تدبیری‌ها، کم‌کاری‌ها، سوء استفاده و خطاها ی عده ای محدود شویم.   وی افزود: تهاجم دشمن همواره وجود داشته و تحریم و تهدید مستمر در جریان بوده است ولی همچنان مانند تمام تاریخ انقلاب بااقتدار در مقابل هجمه‌های آنان ایستادگی می‌کنیم.شرایط امروز کشور ما در حوزه‌های مختلف مانند شرایط پیامبر اکرم (ص) است و ما نیز باید همان‌طور که در قرآن آمده از دشمنان و توطئه‌های آن‌ها در شرایط بحرانی نترسیم.   وی با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بااینکه دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند ایران سنگرهای کلیدی را فتح می‌کند، افزود: نباید مشکلات را به گردن دیگران بیندازیم و فرافکنی کنیم.   امام‌جمعه موقت کرج در بخش دیگری از سخنان خود اشاره کرد: در جامعه رباخواری و کم‌فروشی وجود دارد ، لذا لازم است که دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند و با اسراف، بی‌انصافی، حقه‌بازی، دروغ و تهمت برخورد قانونی کنند.، گفت: ماهواره‌ها شبی خون فرهنگی جامعه ایرانی هستند و رسانه‌های دشمن به تهاجم فرهنگی می‌پردازند و این مهم بر لزوم مقابله جدی با این مسائل تأکید دارد.   وی خاطرنشان کرد: ماهواره‌ها و رسانه‌های دشمن دست به تهاجم فرهنگی علیه ما زده‌اند و متأسفانه در این وضعیت، از امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی می‌شود در حالی که این دو امر واجب نگهبان احکام الهی هستند.   حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی در پایان افزود: در تمام سطوح و رده‌های سنی افراد مو من و مخلص وجود دارند که برکت کشور هستند و به امید خدا خود و جامعه را از گناه حفظ خواهند کرد. باید همه از گناهان خود توبه کنیم و گناهانمان را به گردن دیگران نیندازیم.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد