تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 6:28
کد خبر : 39427

برگزاری جلسه کارگروه بانوان وخانواده

برگزاری جلسه کارگروه بانوان وخانواده

جلسه کار گروه بانوان وخانواده جلسه کارگروه بانوان وخانواده مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان با حضور اعضای کارگروه برگزار گردید. در این جلسه که حجت الاسلام صادق زاده جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان حضور داشتند کمیته های عفاف وحجاب، مشاوره وخانواده،تغذیه وسلامتی بانوان و کمیته ویژه دختران

جلسه کار گروه بانوان وخانواده

جلسه کارگروه بانوان وخانواده مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان با حضور اعضای کارگروه برگزار گردید.

در این جلسه که حجت الاسلام صادق زاده جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان حضور داشتند کمیته های عفاف وحجاب، مشاوره وخانواده،تغذیه وسلامتی بانوان و کمیته ویژه دختران تشکیل شد.

حجت الاسلام صادق زاده جانشین مجمع رهروان با اشاره به اهمیت فعالیت های بانوان اظهار داشت: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند که به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه ای در اجتماع برخوردار هستند که مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر با همکاری خواهران علاقمند در برنامه های این مجمع فضایی ایجاد خواهد کرد که خواهران در خصوص مطالبه گری نقش موثری را در اجتماع داشته باشند.

 

در این جلسه پیشنهاد شد دانشگاه مجازی ویژه بانوان ودختران تشکیل گردد تا پیگیر آموزش های تربیتی فرزندان،اخلاق در خانواده،همسرداری ،ایجاد خانواده شاد وبا نشاط وآشنایی با مهارت های زندگی از دیدگاه اسلام.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد